Wyniki wyszukiwania
zostaną pojadą trasą zmienioną. W krakowskim węźle kolejowym rozkład jazdy uwzględnia największą od początku kolei modernizację linii. Pozostaje przerwa w kursowaniu pociągów w dni robocze, na odcinku Podłęże
PRZECZYTAJpozwoliły zwiększyć maksymalną prędkość pociągów na części odcinka do 100 km/h. To jednak dopiero początek zmian. W 2026 r. planowana jest zabudowa nowych urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym, a
PRZECZYTAJzakresie wykonawstwa infrastrukturalnego. To nadrzędny cel jaki postawiło sobie Forum Inwestycyjne od początku powołania pod koniec 2012 r. Od stycznia 2013 roku trwają intensywne prace we wszystkich grupach
PRZECZYTAJprzywrócenie kolei w Mielcu. – Przetarg na remont odcinka linii nr 25 z Mielca do Padwi Narodowej jest początkiem realizacji tej inwestycji, ale jednocześnie to zamknięcie inwestycji związanych z tą linią oraz
PRZECZYTAJzapewnia około 120 opraw LED. Obiekt nad peronem trzecim jest połączony z modernizowaną kładką - na początku września został oddany fragment od ulicy Kolumba do peronu 3. Kładka przeszła gruntowny remont,
PRZECZYTAJłącznej długości 4,5 km). Do ich wydrążenia posłuży druga maszyna TBM o średnicy tarczy 8,76 m. Początek tunelu, przy stacji Łódź Fabryczna, znajdzie się na głębokości ok. 14 m. W najniższym punkcie nowa
PRZECZYTAJLigota wraz z budową nowych peronów na stacjach i przystankach. W ramach ogłoszonego przez PLK na początku grudnia przetargu na remont odcinka Chybie – Nędza/Turze o wartości 500 mln zł, spółka planuje odnowić
PRZECZYTAJnieuregulowanych zobowiązań z lat 2009 i 2010. Negocjacje w sprawie spłaty zadłużenia prowadzone są od początku roku, w tym od sierpnia 2010 r. z nowym zarządem przewoźnika. Jak dotąd spółkom nie udało się osiągnąć
PRZECZYTAJinwestycyjny oraz działania na rzecz podnoszenia standardów obsługi. Pod koniec ubiegłego oraz na początku tego roku na tory wyjechały kolejne nowe składy PKP Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi -
PRZECZYTAJzmniejszyła się o jedną czwartą, a poszkodowanych o 44%. Rok 2014 był najbezpieczniejszy w historii. Od początku roku (styczeń-wrzesień) na przejazdach i przejściach kolejowych (kat. A-E) doszło do 147 wypadków
PRZECZYTAJ