• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy początek. Rezultatów: 297, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiosenna-korekta-kolejowego-rozkladu-jazdy-1-4130

Wiosenna korekta kolejowego rozkładu jazdy

09.03.2019

zostaną pojadą trasą zmienioną. W krakowskim węźle kolejowym rozkład jazdy uwzględnia największą od początku kolei modernizację linii. Pozostaje przerwa w kursowaniu pociągów w dni robocze, na odcinku Podłęże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-wakacje-tylko-pociagiem-od-15-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-10765

Na wakacje tylko pociągiem – od 15 czerwca korekta rozkładu jazdy

30.05.2025

pozwoliły zwiększyć maksymalną prędkość pociągów na części odcinka do 100 km/h. To jednak dopiero początek zmian. W 2026 r. planowana jest zabudowa nowych urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym, a

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2013

Aktualności 2013

zakresie wykonawstwa infrastrukturalnego. To nadrzędny cel jaki postawiło sobie Forum Inwestycyjne od początku powołania pod koniec 2012 r. Od stycznia 2013 roku trwają intensywne prace we wszystkich grupach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-znow-pojedziemy-na-trasie-padew-mielec-debica-5759

Koleją znów pojedziemy na trasie Padew-Mielec-Dębica

04.06.2021

przywrócenie kolei w Mielcu. – Przetarg na remont odcinka linii nr 25 z Mielca do Padwi Narodowej jest początkiem realizacji tej inwestycji, ale jednocześnie to zamknięcie inwestycji związanych z tą linią oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-nowe-przejscie-nad-peronami-zwiekszy-komfort-podroznych-4401

Szczecin Główny: nowe przejście nad peronami zwiększy komfort podróżnych

11.10.2019

zapewnia około 120 opraw LED. Obiekt nad peronem trzecim jest połączony z modernizowaną kładką - na początku września został oddany fragment od ulicy Kolumba do peronu 3. Kładka przeszła gruntowny remont,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-kolejowy-w-lodzi-ulatwi-kolejowe-podroze-w-polsce-4117

Tunel kolejowy w Łodzi ułatwi kolejowe podróże w Polsce

27.02.2019

łącznej długości 4,5 km). Do ich wydrążenia posłuży druga maszyna TBM o średnicy tarczy 8,76 m. Początek tunelu, przy stacji Łódź Fabryczna, znajdzie się na głębokości ok. 14 m. W najniższym punkcie nowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-zlotych-na-poprawe-kolejowych-tras-towarowych-3006

Miliardy złotych na poprawę kolejowych tras towarowych

12.02.2016

Ligota wraz z budową nowych peronów na stacjach i przystankach. W ramach ogłoszonego przez PLK na początku grudnia przetargu na remont odcinka Chybie – Nędza/Turze o wartości 500 mln zł, spółka planuje odnowić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-nt-negocjacji-pkp-plk-sa-przewozy-regionalne-sp-z-oo-1070

Konferencja prasowa nt negocjacji PKP PLK S.A. - Przewozy Regionalne Sp. z o.o.

07.12.2010

nieuregulowanych zobowiązań z lat 2009 i 2010. Negocjacje w sprawie spłaty zadłużenia prowadzone są od początku roku, w tym od sierpnia 2010 r. z nowym zarządem przewoźnika. Jak dotąd spółkom nie udało się osiągnąć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

inwestycyjny oraz działania na rzecz podnoszenia standardów obsługi. Pod koniec ubiegłego oraz na początku tego roku na tory wyjechały kolejne nowe składy PKP Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsza-kolej-dzieki-szkoleniom-na-nowoczesnym-symulatorze-2916

Bezpieczniejsza kolej dzięki szkoleniom na nowoczesnym symulatorze

26.10.2015

zmniejszyła się o jedną czwartą, a poszkodowanych o 44%. Rok 2014 był najbezpieczniejszy w historii. Od początku roku (styczeń-wrzesień) na przejazdach i przejściach kolejowych (kat. A-E) doszło do 147 wypadków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 297.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook