Wyniki wyszukiwania
podpisana umowa, której przedmiotem jest wykonanie i zabudowa żelbetowych pochylni dla małych zwierząt montowanych wewnątrz rowu odwadniającego, wykonanego z korytek krakowskich przy torach linii kolejowej E 30
PRZECZYTAJWarszawą a Kutnem. Na stacji kończą się prace przy budowie nowej nastawni. Kolejno będą w niej montowane urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Zaplanowano, że nastawnia zostanie uruchomiona we wrześniu
PRZECZYTAJkoncentrują się przy budowie drugiego peronu, wiaty i przejścia podziemnego. Układane są nowe tory i montowana sieć trakcyjna. Kolejny etap prac, związany z budową tunelu dla pieszych i peronu wymagają wprowadzenia
PRZECZYTAJi na szlaku między Wieliszewem a Zegrzem Południowym. Na przystanku Wieliszew Centrum wykonawca montuje słupy oświetleniowe. Kolejno zostaną ułożone płyty peronowe, ustawione ławki, wiaty. Dobrą orientację
PRZECZYTAJMalczyce z nowym obliczem
23.04.2010
konstrukcji wiat, które zachowały historyczny wygląd lecz zostały uzupełnione i zakonserwowane. Montowane są również cztery nowe, wyposażone w siedzenia wiaty. Prace przy przejściu podziemnym wyszły na
PRZECZYTAJAktualnie na odcinku Wrocław-Legnica trwa modernizacja stacji Wrocław Żerniki i Środa Śląska oraz montowane są nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Efektem modernizacji będzie standard linii
PRZECZYTAJh poruszania się przygotowano dogodne dojścia. Na stacji Parczew widać już nowy, wyższy peron. Montowane jest oznakowanie oraz infokiosk, na którym będą wyświetlane informacje o rozkładzie jazdy. Zakończyły [...] peron na przystanku Parczew Kolejowa oraz perony w Gródku i Zabielu. Przygotowano oświetlenia, montowane są ławki, wiaty, wygrodzenie, gabloty na rozkład jazdy pociągów. Dwustumetrowy most nad Wieprzem
PRZECZYTAJMajdan, Niedrzwica Kościelna, Leśniczówka, Wilkołaz Wieś, Pułankowice. W ramach elektryfikacji montowane będą słupy i sieć trakcyjna. Prace między Kraśnikiem a Lublinem Zemborzycami potrwają do końca wakacji
PRZECZYTAJRoboty są realizowane na ponad 26 km linii. Na odcinku Lubartów – Brzeźnica Bychawska wykonawca montuje nowe szyny i podkłady. Specjalistyczne maszyny uzupełniają tłuczeń i podbijają tor. Na kolejnym odcinku
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt obejmuje ponad 50 km torów oraz sieć trakcyjną. Montowane są nowe rozjazdy oraz urządzenia, które poprawią przepustowość linii. Poziom bezpieczeństwa zwiększą
PRZECZYTAJ