• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/linie-kolejowe

Linie kolejowe

pliku: 10 MB Id-5 Instrukcja spawania szyn termitem Id-5 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 18.07.2019 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Instrukcja spawania szyn termitem Id-5 - obowiązuje [...] prędkości 250 km/h Id-16 - obowiązuje od 22.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Instrukcja utrzymania kolejowych obiektów inżynieryjnych na liniach kolejowych do prędkości 200/250 km/h Id-16 - wersja [...] Instrukcja utrzymania kolejowych obiektów inżynieryjnych na liniach kolejowych do prędkości 250 km/h Id-16 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 22.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

Dzięki poprowadzeniu części torów nowym śladem pociągi pasażerskie będą mogły rozpędzić się do 150 km/h. Dla podróżnych zmodernizujemy perony na stacji Tymbark i przystanku Koszary. Infrastruktura będzie [...] Liczę na to, że wykonawcy dotrzymają harmonogramów i pociągi pojadą nowymi torami do Krakowa już za 5 lat – mówi Marcin Mochocki, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Modernizacja linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-pomorzu-zmienia-sie-na-lepsze-10416

Kolej na Pomorzu zmienia się na lepsze

09.01.2025

istotna z punktu widzenia rozwoju portu morskiego w Gdyni. Wartość prac na obu odcinkach to około 2,5 mld zł netto. W 2024 r. zakończyliśmy prace na liniach stycznych do linii nr 201. Od marca podróżni [...] w tej części woj. pomorskiego. Pociągi pasażerskie po zakończeniu inwestycji przyśpieszą do 160 km/h. W trakcie postępowania przetargowego są prace dla odcinka Gdynia Chylonia – Lębork. Ten etap zadania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-miedzy-szastarka-janowem-lubelskim-i-bilgorajem-podpisano-umowe-na-projekt-linii-8738

Pociągi pojadą między Szastarką, Janowem Lubelskim i Biłgorajem – podpisano umowę na projekt linii

16.09.2023

między Kraśnikiem Fabrycznym a Lublinem szacowany jest na 52 min, a między Biłgorajem a Lublinem na 1h 36 min. Projekt przewiduje budowę ok.16 stacji i przystanków, które będą dostosowane do potrzeb osób [...] Kolej+ w woj. lubelskim Z Programu Kolej Plus do realizacji w województwie lubelskim zakwalifikowano 5 projektów. W ramach inwestycji, oprócz budowy linii kolejowej Szastarka - Janów Lubelski - Biłgoraj

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-projekty-plk-z-dofinansowaniem-unii-europejskiej-4156

Kolejne projekty PLK z dofinansowaniem Unii Europejskiej

26.03.2019

podpisane umowy z CUPT, to projekty o całkowitej wartość: 1 003 mln zł, a wartość dofinansowania z UE: 686,5 mln zł. Te projekty to przede wszystkim korzystne zmiany dla pasażerów oraz budowa jeszcze lepszych [...] Wielkopolski, Zbąszynek, Sochaczew, Poznań Wschód i Poznań Garbary. Prace obejma także 31 obiektów h na linii nr 2 (Warszawa Zachodnia – Terespol) – np. na stacjach: Biała Podlaska, Mińsk Mazowiecki, Siedlce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-polskiej-kolei-3016

Rośnie poziom bezpieczeństwa na polskiej kolei

27.02.2016

urządzenia. Również PKP Intercity prowadzi ciągłe doskonalenie zawodowe pracowników. Od 2015 działa wart 5 mln zł najnowocześniejszy w kraju symulator jazdy lokomotywą. Szkolenia na nim podnoszą kwalifikacje [...] rozszerzony o możliwość wykonywania przewozów pasażerskich kolejami dużych prędkości tj. powyżej 160 km/h. PKP Intercity posiada taki dokument, jako jedyny przewoźnik w Polsce. W 2015 roku Urząd Transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-mld-zl-na-zmiany-kolei-na-podkarpaciu-3064

1,2 mld zł na zmiany kolei na Podkarpaciu

06.05.2016

obiekty inżynieryjne. Po modernizacji zwiększy się bezpieczeństwo, a pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, co wpłynie na dalsze skrócenie czasu przejazdu pomiędzy Rzeszowem a Krakowem. Kolejnym etapem prac [...] współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego i Miastem Rzeszów planują budowę nowej 5 km linii kolejowej do Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. W ramach inwestycji przebudowane zostaną przystanki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-naprawde-wolisz-zginac-zatrzymaj-sie-i-zyj-1923

Czy naprawdę wolisz zginąć? Zatrzymaj się i żyj!

24.05.2013

rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi ponad 5 godzin – niezbędne dla czynności procesowych prowadzonych przez prokuraturę oraz usunięcie pojazdów [...] następstwie symulacji potrącenia pieszego oraz zderzenia pojazdu z pociągiem jadącym z prędkością 30 km/h. W pokazie wezmą udział jednostki straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, kolejowego ratownictwa te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/topor-kolejny-wiadukt-nad-torami-rail-baltica-zwieksza-bezpieczenstwo-5736

Topór – kolejny wiadukt nad torami Rail Baltica zwiększa bezpieczeństwo

26.05.2021

kolejową trasą z Warszawy do Białegostoku (Rail Baltica), PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zbudowały za 17,5 mln. Inwestycja, podobnie jak 10 pozostałych obiektów, jest współfinasowana z unijnego instrumentu CEF [...] A. Wiadukt w Toporze zwiększa bezpieczeństwo na kolejowej trasie, przygotowanej do prędkości 160 km/h, ważnej w ruchu regionalnym i dalekobieżnym. Obiekt pozwala na swobodny przejazd nad torami i kierowcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-kolejowym-bajpasem-bez-przesiadek-5345

Poznań – Szczecin kolejowym bajpasem bez przesiadek

29.01.2021

kończy się budowa korpusów nasypów bajpasu – tymczasowego przejazdu. Do wykonania wysokich na ok. 8,5 m budowli ziemnych zużyto ponad 18 tys. ton ziemi. W lutym na placu budowy będą stalowe elementy belki [...] na Pomorze Zachodnie Realizowane prace umożliwią zwiększenie prędkości pociągów na trasie do 160 km/h. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń podróż między Poznaniem a Szczecinem zajmie poniżej 2 godzin. Linia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook