Wyniki wyszukiwania
PLK vs tekst DGP Zdążyć przed Pendolino
12.04.2017
2016 roku na terenie Polski zmodernizowano w sumie 1742 przejazdy. Modernizacja obejmowała m.in. montaż dodatkowej sygnalizacji, rogatek i monitoringu. Mniej o półtora tysiąca przejazdów Prawdą jest, że
PRZECZYTAJ. Zakres prac między Warką a Radomiem obejmie między innymi modernizację i budowę drugiego toru, montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz rozjazdów. Na odcinku między Czachówkiem
PRZECZYTAJWiosenne podróże koleją z wygodnych stacji
10.04.2017
opadami deszczu i śniegu. Trwa dostosowanie obiektów do potrzeb osób o ograniczonej mobilności oraz montaż wind. Od wakacji podróż do stolicy usprawnia nowo wybudowany przystanek Warszawa Mokry Ług. Od grudnia [...] Przeszklone perony służą podróżującym ze stacji Gliwice . Dzięki przebudowie przejść podziemnych, montażowi wind i ruchomych schodów także osoby niepełnosprawne czy opiekunowie z dziećmi w wózkach mogą poruszać
PRZECZYTAJHałas pod lupą PLK
06.04.2017
PLK inwestycji, na podstawie uzyskanych już decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach planowany jest montaż następnych ekranów na długości ok. 240 km linii kolejowych, m.in. na odcinkach: Warszawa – Otwock
PRZECZYTAJi gabloty na rozkłady jazdy. Kolejarze ustawią 4 nowe wiaty, są już przygotowane miejsca do ich montażu. Wprowadzenie na linię pociągów pasażerskich wymagało poprawy torów, przygotowania peronów oraz urządzeń
PRZECZYTAJPLK montują 400 nowych stojaków rowerowych
24.03.2017
Katowicach czy we Wrocławiu (tu do dyspozycji cyklistów jest ok. 200 miejsc parkingowych dla rowerów). Montaż stojaków jest również standardem przy planowanych i prowadzonych obecnie modernizacjach dworców
PRZECZYTAJZabłociu powstaje konstrukcja peronów. Równocześnie trwa montaż wiaty i zadaszenia. Część dworcowa nowego obiektu budowana jest pod peronami. Widać montaż wind, które zapewnią bezpośredni wjazd na peron. Dodatkowo
PRZECZYTAJLis i borsuk w kolejowej fotopułapce
06.10.2016
łącznie 1031 takich urządzeń, zabezpieczają prawie 65 km linii kolejowych. Wybór lokalizacji do montażu UOZ dokonywany jest we współpracy z miejscowymi nadleśnictwami, kołami łowieckimi i dyrekcjami parków
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
lub lokomotyw. W ubiegłym roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 4 mln zł netto na montaż 3 nowych urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Ponadto 17 dostosowano do współpracy
PRZECZYTAJkwartale br. Realizacja zadania przewidziana jest na lata 2017 – 2023, przy czym prace związane z montażem rozjazdów zakończą się w 2018 roku. Wymianę blisko 100 rozjazdów zarządca infrastruktury planuje
PRZECZYTAJ