• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-bialystok-krotsza-o-10-miesiecy-2617

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy

28.08.2014

będą mogły jeździć po zmodernizowanej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Inwestycja obejmuje m.in.: - wymianę i budowę torów o długości 156 km - rozwieszenie [...] najszybsze zakończenie prac. Dzięki temu trasę Warszawa – Białystok będzie można pokonać pociągiem w 2,5 godziny. Dwutorowe zamknięcie pozwoli na zakończenie zasadniczych dla projektu prac do końca 2015 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

osłony – 153 ton Tarcza koła tnącego – 91,5 tony Erektor krzyżowy – 64,5 tony Przenośnik belkowy – 42,5 tony Podajnik – 41,5 tony Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 [...] wszystkie elementy pierwszej tarczy, która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi [...] przystanki ułatwią komunikację W tunelu pociągi będą mogły poruszać się z maksymalną prędkością do 100 km/h. W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które będą zintegrowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-radzionkowa-do-tarnowskich-gor-2344

Nowym torem z Radzionkowa do Tarnowskich Gór

07.04.2014

maksymalną na tej trasie prędkość konstrukcyjną 120 km/h. Dla pasażerów oznacza to skrócenie czasu przejazdu na rewitalizowanym odcinku o około 5 minut, a także poprawę bezpieczeństwa i komfortu podróżowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krajowa-izba-odwolawcza-odrzucila-protest-1213

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła protest

08.03.2011

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską [...] wnoszącą protest do sądu administracyjnego, ale wydaje się to mało prawdopodobne. Skarżący musiałby wnieść 5-procentowe wadium od wysokości kwoty, o jaką się ubiegał w przetargu. W tym przypadku byłoby to ok. [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

nr 4: SKANSKA S.A., Warszawa oferta na kwotę 23 797 698,68 PLN netto; 29 033 192,39 PLN brutto 5. Oferta nr 5: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o., Zawiercie oferta na kwotę 15 150 000 [...] – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu [...] budowlanych na obu odcinkach obejmie między innymi: modernizację 20,2 km linii; modernizację 6 szlaków i 5 stacji/posterunków odgałęźnych/przystanków osobowych; likwidację 8 przejazdów i przejść w poziomie szyn; [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

jest dostosowanie linii do standardów technicznych pozwalających na jazdę V=160 km/h w ruchu pasażerskim i V=120 km/h z naciskiem na oś 221 kN w ruchu towarowym zgodnie z zawartymi umowami międzynarodowymi [...] ych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów oraz budowę dróg objazdowych (równoległych) 5. przebudowę istniejących urządzeń sterowania ruchem kolejowym 6. wymianę sieci trakcyjnej i konstrukcji [...] podpisano w sierpniu br, przewidywany okres realizacji kontraktu wynosi 46 miesięcy, wartość kontraktu 5 056 990,00 Euro. Z 4 ogłoszonych Lot-ów kontraktu ISPA /FS 2001/PL/16/P/PT/012-04 na Projektowanie i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/224-mln-zlotych-na-dwa-najwieksze-kontrakty-kolejowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-dla-wojewodztwa-pomorskiego-1465

224 mln złotych na dwa największe kontrakty kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego

10.10.2011

jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa – Gdynia, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o [...] Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 – 25 minut w zależności od [...] I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16,5 km toru; - kompleksową naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów – 1,6 km toru; - kompleksową naprawę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-po-dwoch-regionalnych-trasach-w-wojewodztwie-pomorskim-bedzie-szybsza-modernizacja-linii-z-redy-na-hel-i-z-gdyni-do-koscierzyny-bedzie-kosztowala-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-1480

Podróż pociągiem po dwóch regionalnych trasach w Województwie Pomorskim będzie szybsza. Modernizacja linii z Redy na Hel i z Gdyni do Kościerzyny będzie kosztowała blisko ćwierć miliarda złotych

19.10.2011

jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku Kościerzyna-Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa-Gdynia, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok [...] Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od [...] W dniu 5 października 2011r. w siedzibie PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku podpisano dwie umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: "Rewitalizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pendolino-juz-na-torach-2688

Pendolino już na torach!

14.12.2014

pociągi jeżdżą w rekordowo krótkich czasach: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min 10:20 14.12.2014 Od godziny 6 do 10, pociągi Express InterCity [...] Intercity są atrakcyjne czasy przejazdu: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Dzięki skróceniu czasów podróży między głównymi miastami [...] głównymi miastami wyglądają następująco: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min godz. 07:35 14.12.2014 Na tory wyjechały już cztery pierwsze

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...34353637383940414243...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 381 do 390 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook