Wyniki wyszukiwania
realizacji projektu, aby skrócić czas przejazdu pociągów między Lublinem a granicą Polski. W ramach prac zostaną przeprowadzone analizy rynku usług transportowych, analizy społeczno-ekonomiczne, a także
PRZECZYTAJJanów Lubelski - Biłgoraj wraz z włączeniem Kraśnika Fabrycznego do sieci kolejowej. – Zakończenie prac w ramach projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na trasie Lubartów – Parczew” to jednocześnie
PRZECZYTAJmożliwości korzystania z ekologicznego i wygodnego środka transportu, jakim jest pojazd szynowy. Efekty prac PLK SA takie m.in., jak dostępność, komfort i bezpieczeństwo wpływają na wzrost zainteresowania koleją
PRZECZYTAJrocznie jedynie 20 ton CO2. LED-y na kolei: bezpieczeństwo i komfort podróży W 2023 roku tylko w ramach prac remontowo - utrzymaniowych wymieniono ponad 1200 szt. opraw, m.in. w Białymstoku czy Zwardoniu. Wymianę
PRZECZYTAJśrodków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Pozostałe koszty prac, ok. 14 mln zł netto, związane m.in. z budową dróg dojazdowych pokryły gminy Komorniki i Dopiewo.
PRZECZYTAJbezpieczną komunikację drogową pod torami. Obecnie budowane są tory i sieć trakcyjna. Wykonawca rozpoczął prace, związane budową peronów dla nowego przystanku Głogów Małopolski Południowy oraz stacji Rzeszów Lotnisko
PRZECZYTAJKolejarze przygotowani do zimy
29.11.2022
Nad utrzymaniem odpowiedniego stanu torów czuwają pracownicy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Do pracy w warunkach zimowych wyznaczono 180 zespołów szybkiego reagowania. W dyspozycji jest 280 maszyn do
PRZECZYTAJpełnienie obowiązków przez dróżników i dyżurnych. Zespoły techniczne nadzorują i kontrolują 24/h pracę urządzeń sygnalizacji przejazdowej. W przypadku zagrożenia na terenie kolejowym poinformuj Straż Ochrony
PRZECZYTAJodcinku granica państwa – Chryzanów (S)” zaplanowano na lata 2019 -2021. Roboty w ramach projektu „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Siemianówka-Swisłocz” zaplanowano na lata 2019 - 2022 r. Kontakt
PRZECZYTAJwspółpracy nie tylko wspiera edukację i rozwój przyszłych kolejarzy, ale też pozwala na podjęcie pracy przez wyspecjalizowane kadry inżynierskie i techniczne, odpowiadające potrzebom rynku kolejowego.
PRZECZYTAJ