• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/17-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-warminsko-mazurskim-2675

17 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie warmińsko - mazurskim

24.11.2014

eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap I” POIiŚ 7.1-80 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

musi mieć solidne oparcie. Do końca roku staną nowe podpory oraz tzw. skrzydła przyczółków. Kolejnym etapem będzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych [...] komfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-rozjazdy-wiecej-pociagow-z-grodziska-mazowieckiego-2716

Nowe rozjazdy – więcej pociągów z Grodziska Mazowieckiego

30.01.2015

przepustowości na modernizowanej linii pozwoli do minimum ograniczyć utrudnienia związane z następnym etapem prac w Pruszkowie. Od 1 lutego startuje tam ostatnia faza przebudowy mostu nad rzeką Utratą. Prace [...] rozjazdów i rozwieszenie 125 km sieci trakcyjnej. Położono już ponad 170 tysięcy nowych podkładów. Ostatni etap prac, poza stacją Grodzisk Mazowiecki, obejmuje 13 km odcinek Żyrardów - Grodzisk Mazowiecki. Budowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-opola-2294

Nowe tory do Opola

12.03.2014

odcinek o długości około 35 km, zaplanowane jest na koniec 2014 roku. Dotychczas przeprowadzone etapy rewitalizacji polegały przede wszystkim na wymianie torów. Wymieniono również sieć trakcyjną oraz [...] Śląski – Tarnów Opolski wraz ze stacją Kamień Śląski. Trwają przygotowania do wprowadzenia kolejnych etapów tej ważnej dla mieszkańców i podróżnych z aglomeracji Opola inwestycji. W najbliższym czasie prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzech-latach-zostanie-wznowiony-ruch-na-trasie-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-zakonczono-pierwszy-kontrakt-w-ramach-rpo-w-polsce-1418

Po trzech latach zostanie wznowiony ruch na trasie między Łowiczem i Zgierzem – zakończono pierwszy kontrakt w ramach RPO w Polsce

01.09.2011

aktywizacji inwestycyjnej miejscowych terenów i większego komfortu podróżowania mieszkańców. Efektem etapu I modernizacji linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz jest poprawa stanu infrastruktury [...] linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz" zrealizowała firma Przedsiębiorstwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-przyczyni-sie-do-rozwoju-portu-w-gdansku-1698

Modernizacja linii kolejowej przyczyni się do rozwoju portu w Gdańsku

20.07.2012

ramach pierwszego etapu inwestycji został już przygotowany projekt budowlany oraz wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach pozwolenia na realizację przedsięwzięcia. Drugim etapem inwestycji, która

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-nad-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-podpisana-nowy-most-polaczy-tory-w-polsce-z-torami-niemieckimi-1692

Umowa na nadzór nad budową mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej podpisana. Nowy most połączy tory w Polsce z torami niemieckimi.

05.07.2012

na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna – Horka w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” Za najbardziej [...] cielami Federalnego Urzędu Kolejowego (EBA), DB Netz AG. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch etapach: - wybudowanie jednej części mostu w osi nieużywanego toru wraz z elektryfikacją linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/e30-na-odcinku-krzeszowice-8211-krakow-glowny-towarowy-ogloszony-przetarg-774

E30 na odcinku Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy - ogłoszony przetarg

30.04.2010

na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania „ Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków - Modernizacja odcinka: Krzeszowice - Kraków Główny Towarowy” [...] e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl . tel: +48 22 47 32 147 Projekt "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-modernizacji-linii-kolejowej-warszawa-8211-lodz-683

Otwarcie ofert na wykonanie modernizacji linii kolejowej Warszawa – Łódź

21.12.2009

modernizacji linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, odcinek Warszawa Zachodnia – Skierniewice, w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A – odcinek Warszawa Zachodnia –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-faza-modernizacji-stacji-brzeg-602

Kolejna faza modernizacji stacji Brzeg

31.07.2009

relacji Brzeg-Nysa uruchomiony został peron tymczasowy. Prowadzi do niego oznakowane dojście. Kolejny etap robót w Brzegu związany jest z częścią środkową stacji (na odcinku od ul. Starobrzeskiej do ul. M [...] w ciągu ul. Sportowej. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmie wymianę torów i rozjazdów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...32333435363738394041...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 361 do 370 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook