Wyniki wyszukiwania
podróży i poziom bezpieczeństwa. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” ma wartość ok. 1,5 mld zł i realizowany
PRZECZYTAJfilary oraz stalowa część kolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję
PRZECZYTAJchojnicki). Projekt przejazdowy „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” obejmuje na Pomorzu 10 lokalizacji. Wartość prac wynosi 12 mln zł netto. Wartość
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta. Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJKończą się prace projektowe. Przebudowa linii od Chybia do Wisły Głębce będzie podzielona na dwa etapy. Rozpocznie się od rewitalizacji linii kolejowych na trasie Bronów (Chybie) – Skoczów. Inwestycja
PRZECZYTAJPolityki Regionalnej. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości ponad 250 mln zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu
PRZECZYTAJnastępnej kolejności rozpoczną się roboty na odcinkach Zgierz – Ozorków i Ozorków – Łęczyca. Ostatnim etapem będzie przebudowa odcinka Łęczyca – Kutno. Trasa Łódź Kaliska - Kutno ma być przebudowana do końca
PRZECZYTAJKolejowe S.A. modernizują obiekt w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I – Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość prac to ponad 126 mln zł, z
PRZECZYTAJsię odbywały podróże najszybszymi pociągami po zakończeniu wszystkich prac. W czerwcu, na kolejnym etapie robót, czas przejazdu najszybszych składów wyniesie jeszcze ok. 3:10 h i stopniowo będzie się skracał
PRZECZYTAJ