• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Biuletyn nr 15. Rezultatów: 586, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-lublinem-a-deblinem-maszyny-znow-pracuja-4187

Między Lublinem a Dęblinem maszyny znów pracują

15.04.2019

Linie Kolejowe S.A. przekazały plac budowy nowym wykonawcom. Modernizacja linii Warszawa – Lublin (nr 7) jest jedną z największych w Polsce i szczególnie ważną dla województwa lubelskiego. Za ponad 3,4 [...] Warszawa, czas przejazdu najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 1,5 h. Więcej bieżących informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl Kontakt dla mediów: Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-na-odcinek-deblin-lublin-w-kwietniu-prace-4161

PLK podpisują umowy na odcinek Dęblin – Lublin, w kwietniu prace

29.03.2019

członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Lublin nr 7 na odcinku Lublin – Dęblin wymagała specjalnych działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w momencie [...] inwestycji czas przejazdu najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 1,5 h. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/deblin-komfortowa-stacja-miedzy-lublinem-i-warszawa-3725

Dęblin, komfortowa stacja między Lublinem i Warszawą

09.05.2018

linii kolejowej nr 7 jest najważniejszą inwestycją w regionie. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem dzięki temu już w 2022 roku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy zajmie 1,5 godziny - mówi Przemysław [...] rowerzystach, którzy skorzystają ze specjalnych stojaków na rowery. - Modernizacja linii kolejowej nr 7 wpisuje się w koncepcję budowy CPK. Dzięki tej inwestycji mieszkańcy Lubelszczyzny dojadą do CPK [...] Pilawie, Dęblinie i Lublinie; 42 zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe. Modernizacja linii kolejowej nr 7 jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Inwestycja jest współfinansowana z Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

nowego peronu nr 3 i jednej krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem [...] ublin.pl . Modernizacja linii kolejowej nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na [...] do jazdy drugi tor. Za trzy dni pasażerowie skorzystają także z usytuowanych obok niego peronów na 15 stacjach i przystankach. Na peronach będą, wiaty, ławki oraz oznakowanie i gabloty z informacją pasażerską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/linia-z-poznania-do-pily-nie-do-poznania-efekty-modernizacji-4490

Linia z Poznania do Piły nie do poznania – efekty modernizacji

Kochanowskiego. Dzięki zrealizowanym pracom, z Poznania do Piły pociągi pośpieszne jeżdżą już o ok. 15 min. krócej, a regionalne o ok. 7 min. W przyszłym roku, po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, czas przejazdu [...] i. Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

Zduńska Wola – Łódź Kaliska (nr 14) prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży między Łodzią Kaliską a Zduńską Wolą i Sieradzem o ok. 15 minut. Na stacjach i p [...] z obu stron stacji zapewni nowe przejście podziemne. Gotowa jest konstrukcja tunelu między peronami nr 1 i 2 oraz wejście do tunelu od strony dworca. Widać już jeden z trzech szybów wind. Na stacji wykonawca [...] toru. Na stacji Łask podróżni również w grudniu będą mogli korzystać z nowej części (krawędzi) peronu nr 2. Obiekt będzie gotowy w kwietniu, wraz z zakończeniem prac na przyległym torze. W Łasku przebudowywane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsze-przewozy-kolejowe-miedzy-plk-i-lhs-6506

Efektywniejsze przewozy kolejowe między PLK i LHS

21.12.2021

ładunków. Umowę „Rewitalizacja linii kolejowej nr 79 Padew - Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie terminala LHS w Woli Baranowskiej” wykona za 15,6 mln zł netto PNUIK Kraków Sp. z o.o. Zadania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-legnickiej-strefy-ekonomicznej-6669

Koleją do Legnickiej Strefy Ekonomicznej

04.02.2022

między przystankami Nowa Wieś Legnicka i Przybyłowice na linii Legnica – Jawor – Jaworzyna Śląska (nr 137). Przystanek zwiększy możliwości komunikacji w rejonie Legnicy. Pracownicy firm w Specjalnej Strefy [...] z o.o. Sp. k. Program Przystankowy w woj. dolnośląskim W województwie dolnośląskim program obejmuje 15 przystanków – 7 na liście podstawowej i 8 na rezerwowej. W planach, oprócz przystanku Legnickie Pole

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy oświetleniowe LED Iet-122 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 21.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 320 KB Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy [...] Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy oświetleniowe LED Iet-122 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywał od 01.01.2019 r. do 20.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 689 KB Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 [...] Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 1994 nr 24 poz. 83 ). Iet-1 - wersja z możliwością podglądu Instrukcja eksploatacji i utrzymania urządzeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-kilkuset-pociagow-skorzystali-z-elektryfikacji-linii-wegliniec-zgorzelec-4517

Podróżni kilkuset pociągów skorzystali z elektryfikacji linii Węgliniec – Zgorzelec

17.01.2020

Już od 15 grudnia, wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy, podróż pociągiem z Wrocławia do Zgorzelca skróciła się nawet do 1h 38 min. Codziennie na trasie kursuje osiem składów ze stolicy Dolnego [...] podstacja trakcyjna w Zgorzelcu: Obiekt, zlokalizowany w 25,700 kilometrze linii i Węgliniec - Zgorzelec (nr 278), jest w pełni bezobsługowy. Zastosowano sprawdzone rozwiązania elektroenergetyczne, w tym zdalne

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...32333435363738394041...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 361 do 370 z 586.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook