• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-szlak-kolejowy-podleze-piekielko-z-zapewnionym-finansowaniem-8635

Nowy szlak kolejowy „Podłęże – Piekiełko” z zapewnionym finansowaniem

16.08.2023

kolejowy z Krakowa w kierunku południowym, choć znacznie lepszy i sprawniejszy niż jeszcze przed 8 czy 10 laty, nadal nie jest konkurencyjny względem transportu samochodowego. Czas przejazdu pociągiem między [...] Zakopanem wynosi w najszybszym wariancie niemal 3 godziny, zaś między Krakowem a Nowym Sączem – ponad 2,5 godziny i odbywa się okrężną drogą przez Tarnów. Inwestycja „Podłęże – Piekiełko” oznaczać będzie r [...] szanse rozwojowe. Natomiast czas przejazdu z Krakowa do Zakopanego będzie mógł wynieść niewiele ponad 1,5 godziny. Krajowy Program Kolejowy jest programem wieloletnim, obejmującym inwestycje na liniach kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstanie-sieciowy-rozklad-jazdy-w-formacie-pdf-1883

Powstanie sieciowy rozkład jazdy w formacie PDF

22.03.2013

W zakończonej 14 lutego br. ankiecie, blisko 90% z prawie 5 tysięcy respondentów zadeklarowało korzystanie z sieciowego rozkładu jazdy dostępnego w wersji PDF. Podobna, choć nieco mniejsza część – ponad [...] być przygotowywany w wersji elektronicznej dostępnej w formacie pdf przez Internet? Tak 89,22% Nie 10,78% Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor ds. media relations PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/kontakt/formularze-kontaktowe

Formularze kontaktowe

na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmiotom przetwarzającym na podstawie zawartych umów; 5) moje dane osobowe nie będą przekazane do państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego [...] niemniej jednak bez ich podania nie jest możliwe uzyskanie informacji zwrotnej na zadanie pytanie; 10) przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. Prezesa Urzędu Ochrony Danych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-obsluga-pociagow-towarowych-na-stacji-poznan-franowo-5066

Będzie lepsza obsługa pociągów towarowych na stacji Poznań Franowo

12.10.2020

kilkudziesięciu torom o łącznej długości ok. 45 km umożliwia rozdzielanie i łączenie w składy nawet 3,5 tys. wagonów z towarami na dobę. Dzięki powstającemu punktowi zyska również możliwość sprawnych przeładunków [...] ładunkowy pozwoli na jednoczesną obsługę dwóch pociągów. W ciągu doby możliwy będzie przeładunek nawet 10 tys. ton towarów, m.in. kruszywa wykorzystywanego do budowy dróg. – Przy rosnącym zapotrzebowaniu na [...] Kolejowych S.A. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. realizowana jest z własnych środków za ok. 10,5 mln zł. Prace planowane są do końca roku. W Wielkopolsce przeładunki towarów możliwe są także na stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-nowa-bardziej-funkcjonalna-i-wygodna-3286

Warszawa Zachodnia – nowa, bardziej funkcjonalna i wygodna

03.02.2017

peronami, ukształtowana z myślą o wygodzie pasażerów i dostosowaniu do prognozowej liczby podróżnych. 5. Nowa Zachodnia będzie zintegrowanym węzłem przesiadkowym łączącym stację kolejową, przystanki tramwajowe [...] tym planuje się nowe komfortowe połączenie peronu 8 (d. Warszawa Wola) z pozostałą częścią stacji. 10. Nowa Zachodnia będzie gotowa w IV kw. 2021 r. W związku z planowaną modernizacją linii średnicowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-gdansk-glowny-zacheca-do-wakacyjnych-podrozy-koleja-4857

Stacja Gdańsk Główny zachęca do wakacyjnych podróży koleją

22.07.2020

i wizualne są podawane jednocześnie. Na peronach nr 1 i 2 zamontowano 20 dwustronnych wyświetlaczy, 10 zegarów oraz 8 infokiosków. Przy wyjściach z przejść podziemnych jest 16 wyświetlaczy. Już od 2019 [...] wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny”, realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., wynosi 49,5 mln zł netto, a dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – 85 proc. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-gdansk-stargard-szczecinski-537

Modernizacja linii kolejowej Gdańsk-Stargard Szczeciński

02.04.2009

finansowanie zadania inwestycyjnego: 90 % Fundusz Kolejowy 10 % środki własne PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. W ramach zadania na długości 10,9 km zostanie wykonana kompleksowa wymiana nawierzchni wraz [...] odnowione rowy odwadniające, zmodernizowane rozjazdy w Worowie, a także wymienione sygnalizatory drogowe na 5 przejazdach kolejowych. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacji-warszawa-gdanska-8857

Będzie lepsza obsługa pasażerów na stacji Warszawa Gdańska

09.10.2023

podziemne po zachodniej stronie stacji Warszawa Gdańska (w kierunku ul. Kłopot). Obiekt o szerokości ok. 10-metrów zapewni lepszy dostęp na perony oraz do komunikacji miejskiej, w tym metra. Na perony 2, 3 oraz [...] Kolejowe S.A. stale analizują obecną sytuację na stacji Warszawa Gdańska. Powstanie dodatkowy peron nr 5, który pozwoli na rozłożenie potoków podróżnych, a tym samym uprawni obsługę pasażerów oraz zwiększy [...] Większy komfort obsługi oraz lepsza oferta przewozowa będzie dzięki dodatkowemu wydłużeniu peronu nr 5. W efekcie obiekt będzie miał 300 metrów i obsłuży dłuższe składy. Ułatwieniem dla osób niewidomych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-sprawdzily-kolejowy-most-gdanski-4333

Lokomotywy sprawdziły kolejowy Most Gdański

21.08.2019

obciążeń statycznych, w środę w nocy były próby dynamiczne - przejazdy lokomotywy z prędkością od 10 do 90 km/h. Podczas przejazdów specjalna aparatura dokładnie mierzyła parametry i zachowanie konstrukcji [...] potwierdzić, że Most Gdański jest przystosowany do bezpiecznego przejazdu ciężkich składów (nacisk na oś 22,5 t). Zasadnicze prace na nowej, południowej konstrukcji mostu zakończą się we wrześniu. Roboty prowadzono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-gdynia-jesienno-zimowe-prace-na-trojmiejskim-odcinku-magistrali-1825

Modernizacja trasy Warszawa – Gdynia. Jesienno-zimowe prace na trójmiejskim odcinku magistrali

18.01.2013

systemu odwodnienia. Na stacji Gdynia Główna wyremontowane w całości zostały trzy perony nr: 3, 4 i 5. Na stacji Gdynia Orłowo trwa budowa nowej kładki dla pieszych przystosowanej również do potrzeb osób [...] Warszawa – Gdynia - obszar LCS Gdańsk, LCS Gdynia” – wg Umowy o dofinansowanie nr POIS 07.01.00-00-020/10-00 z dnia 30 września 2011 r. wynosi 1 166 930 022, 33 PLN. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...32333435363738394041...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 361 do 370 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook