Wyniki wyszukiwania
kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów - etap II”. Realizacją robót zajmą się Zakłady Automatyki KOMBUD S.A. Wartość umowy to około 18 mln zł netto. Prace finansowane będą w ramach Krajowego
PRZECZYTAJmln zł netto, podpisana przez PLK SA z firmą IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo sp. z o.o. zakłada przygotowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie konsultacji społecznych, pozyskanie niezbędnych
PRZECZYTAJkolejowym mają możliwość odbycia praktyk zawodowych prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę na terenie Zakładów Linii Kolejowych. Podczas praktyk poznasz różne aspekty pracy Dyżurnego Ruchu, Automatyka i Toromistrza
PRZECZYTAJo.o. wraz z Instytutem Kolejnictwa. Więcej pociągów na trasie Poznań – Piła Planowana inwestycja zakłada budowę drugiego toru wraz z nową siecią trakcyjną na ponad 2 km odcinku między posterunkiem odgałęźnym
PRZECZYTAJa miasto będzie mogło usprawnić ruch drogowy. Poprawi się również transport towarów po torach do zakładów ważnych nie tylko dla Opolszczyzny, dzięki czemu zyska gospodarka regionu – mówi - Violetta Porowska
PRZECZYTAJuczniów klas II, III i IV, m.in. z Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach, Technikum Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Ełku, Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu, Zespół Szkół Budowlano
PRZECZYTAJnowe tory i sieć trakcyjna W ramach prac, które wykonane zostaną w systemie „projektuj i buduj” zakłada się: m.in. przebudowę stacji Siemianowice Śląskie i Katowice Szopienice Północne. Ponadto będzie
PRZECZYTAJFanpage PKP Polskie Linie Kolejowe SA na portalu społecznościowym Facebook zyskał nowy widżet (zakładkę) - Rozkład Jazdy . Wszystkie funkcjonalności dostępne są bezpośrednio na portalpasazera.pl oraz
PRZECZYTAJprzejmie prowadzenie ruchu manewrowego pomiędzy stacją Dąbrowa Górnicza Towarowa, a bocznicami wielkich zakładów przemysłowych jak ArcelorMittal czy Koksownia Przyjaźń. Na obu nastawniach zabudowane zostaną nowoczesne
PRZECZYTAJwsiadanie do pociągów osobom niepełnosprawnym, pasażerom z ciężkim bagażem lub wózkiem. Projekt zakłada także budowę kładki lub przejścia pod torami, które połączy perony. Wariant zostanie wybrany na podstawie
PRZECZYTAJ