Wyniki wyszukiwania
kończy się budowa 400 metrowego peronu nr 1. Stoi już konstrukcja nowej wiaty. Wykonawca rozpoczyna montaż zadaszenia. Peron będzie miał ledowe oświetlenie. Antypoślizgowa nawierzchnia jest zaopatrzona w
PRZECZYTAJe wewnątrz obiektu. Do zrobienia pozostało dokończenie szybu windowego i dojść do przejścia oraz montaż przepompowni. We wrześniu rozpocznie się budowa konstrukcji zadaszenia i wind. Prace zostały zaplanowane
PRZECZYTAJKrok do budowy przystanku Radom Wschodni
09.07.2020
rozjazd łukowy zostanie dostarczony na plac budowy w gotowych blokach, co ułatwi i przyspieszy jego montaż. Zabudowa pozostałych rozjazdów, nastąpi w kolejnym etapie prac. - W realizowanych projektach uw
PRZECZYTAJzdemontowane, a w jego miejsce zamontowano nowe, o masie 300 ton. Na wiosnę zakończymy na obiekcie montaż toru i sieci trakcyjnej. Do przygotowania gruntu pod nowy most i prowadzący do niego tor potrzebny
PRZECZYTAJwiaduktu. Wcześniej na podporach zamontowano przęsła i belki. Obecnie prowadzone są prace związane z montażem odwodnienia i izolacją płyty wiaduktu. Rozpoczęła się budowa schodów do chodnika na wiadukcie. Kolejno [...] wiaduktu. Wykonano też przebudowę instalacji m.in. wodociągowych, gazowych, energetycznych. Postępuje montaż ekranów akustycznych oraz budową nawierzchni dróg. Prace nie wpływają na ruch pociągów. Kolejowo-drogowa
PRZECZYTAJto kluczowy etap budowy nowej krakowskiej przeprawy. Gdy materiał stężeje wykonawcy przystąpią do montażu stalowych elementów konstrukcji. W sumie most będzie się składał z trzech łukowych przęseł. Znajdą
PRZECZYTAJbudowę łącznika pomiędzy podmiejską linią średnicową a dalekobieżną linią średnicową. Prace obejmą montaż specjalnych ściany typu „larsen” przy nasypie linii średnicowej na wysokości wiaduktu kolejowego
PRZECZYTAJkorpus dwóch 400-metrowych peronów. Powstają zejścia z kładki. Montowana jest nawierzchnia. Widać montaż ławek, gablot i tablic informacyjnych. Udogodnieniem dla podróżnych będą osłonięte poczekalnie. [...] wylewania posadzki. W szybach windowych – łączących przejście podziemne, perony i kładkę – rozpoczęto montaż wind. Ułatwią one dostęp do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zmiany
PRZECZYTAJBoya-Żeleńskiego). Pierwszym etapem jest przygotowanie placu budowy i wykonanie robót ziemnych pod montaż ścian peronów. W Murckach (ul. Cegielnia Murcki i Tartaczna) wykonano prace odwodnieniowe. W Podlesiu
PRZECZYTAJperonu wyspowego oraz tunel pod torami. Są schody prowadzące do przejścia podziemnego. Rozpoczął się montaż windy. Na przystanku wybudowana zostanie również pochylnia dla osób z ograniczoną możliwością poruszania
PRZECZYTAJ