Wyniki wyszukiwania
jest częścią najważniejszej dla miasta linii kolejowej nr 203 Tczew – Kostrzyn. Remont estakady prowadzony jest pod nadzorem konserwatora zabytków, co gwarantuje zachowanie i wyeksponowanie historycznego
PRZECZYTAJtakże nowe mijanki – wyposażone w stacyjne urządzenia sterowania ruchem kolejowym, które usprawnią prowadzenie i przejazd pociągów. Te działania wpłyną na wzrost poziomu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kolejowym
PRZECZYTAJKoszt ubiegłorocznych prac, realizowanych ze środków PLK, przekroczył milion złotych. Dzięki prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacji linii z Warszawy do Białegostoku poprawia się
PRZECZYTAJinfrastruktury kolejowej dodatkowo usprawnią ruch pociągów w aglomeracji krakowskiej. Obecnie PLK prowadzą wstępne prace przy projekcie budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki, która
PRZECZYTAJcyfrowej jakości głosu, danych, a nawet wiadomości tekstowych między osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ruchu pociągów oraz umożliwi jednoczesne nadawanie i odbieranie komunikatów.
PRZECZYTAJkolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Aktualnie trwają prace przy budowie nastawni w Międzyrzecu Podlaskim, Siedlcach i Łukowie
PRZECZYTAJtowarowe do 80 km/h. Ponad 70 proc. prac w tym zakresie została już wykonana. – Aktualnie prace są prowadzone na odcinkach z Domanina do Ostrzeszowa oraz na stacji w Ostrzeszowie. Na trasie z Łęki Opatowskiej
PRZECZYTAJstacji Warszawa Lotnisko Chopina wraz z budową infrastruktury technicznej umożliwiającej bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów - kompleksową modernizację nawierzchni kolejowej toru nr 1 linii nr 8 na odcinku
PRZECZYTAJbudowlanych w systemie „projektuj i buduj”, z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu z prędkością 160 km/h, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Całość prac i robót
PRZECZYTAJNajważniejszym aspektem nowelizacji rozporządzenia w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji jest dostosowanie przepisów do planowanego wprowadzenia maksymalnej prędkości [...] Adamczyk. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, pociągi jadące z prędkością powyżej 160 km/h muszą być prowadzone z wykorzystaniem systemu ERTMS/ETCS. To system kontroli oraz sygnalizacji kabinowej, który w przypadku
PRZECZYTAJ