Wyniki wyszukiwania
zapewniają nowoczesne perony bez barier architektonicznych. 30 mln zł na inwestycje w województwie wielkopolskim W ramach wartego ok. 30 mln zł zadania położono także 11 km nowych torów, po których pociągi [...] Podobny efekt przyniosła rewitalizacja trasy pomiędzy Łodzią Widzewem a Zgierzem, która kosztowała 24 mln zł. Także i w tym przypadku, 1 września pociągi wróciły na trasę, a przejazd po odnowionych torach
PRZECZYTAJBudowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca
PRZECZYTAJOborniki Wlkp.” Dokumentacja za blisko 2 mln zł jest współfinansowana ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 w kwocie ponad 1,6 mln zł. – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...] kolejowo-drogowych zwiększyły bezpieczeństwo na trasie. Inwestycja została zrealizowana za ok. 500 mln zł z wykorzystaniem środków UE z RPO woj. wielkopolskiego. Projekt jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJkwotę ponad 5 mln zł netto. Nowy przystanek Tuchola Rudzki Most (linia kolejowa nr 208) zwiększy możliwości podróży pociągiem w kierunku Chojnic i Bydgoszczy. Peron powstanie za sumę 2,2 mln zł netto przy [...] peronach stacji. Zakończenie inwestycji planowane jest w II kwartale 2024 r. Koszt prac wyniesie 18,9 mln zł netto. Dla lepszej komunikacji kolejowej w regionie Inwestycje będą realizowane w ramach przyjętego
PRZECZYTAJprzejście w poziomie szyn. Zakończenie robót planowane jest w połowie 2024 r. Koszt inwestycji to 21,7 mln zł netto, pochodzących ze środków budżetowych PLK S.A. Wykonawcą prac jest Pomorskie Przedsiębiorstwo [...] przejścia prowadzącego także do budynku dworca planowane jest w listopadzie br. Koszt robót to 2,6 mln zł netto. W maju br. zakończona została przebudowa peronu nr 1. Peron podwyższono, co umożliwia wy [...] pomocne w orientacji na stacji. Jest również nowe, jaśniejsze oświetlenie. Koszt inwestycji wyniósł 9 mln zł netto.
PRZECZYTAJpodróżach pociągiem do miejscowości uzdrowiskowych i turystycznych na południu Polski. Umowy za ponad 56,6 mln zł, na realizację 9 zadań na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Muszyna, podpisano z Przedsiębiorstwem [...] i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. Kontrakty na prace za nieco ponad 12,3 mln zł, obejmujące 3 przystanki na linii nr 96 – zawarto z Firmą Swietelsky Rail Polska Sp. z o.o. Przystanek [...] Przystanek Muszyna Zdrój, na linii nr 105 Muszyna – Krynica jest w zakresie umowy za prawie 4,3 mln zł, którą zrealizuje Biuro Doradztwa Technicznego i Nadzoru Inwestorskiego „DIAGMOST” Grzegorz Kędzierski
PRZECZYTAJzostanie zrealizowane za blisko 36 mln zł (netto). Łącznie prace zwiększające bezpieczeństwo i zapewniające sprawną komunikację na przejazdach kolejowo-drogowych warte są ok. 41 mln zł (netto). Inwestycja realizowana [...] COB-63A na sieci PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – IZ Ostrów Wielkopolski” przeznaczono ponad 5,5 mln zł (netto), natomiast zadanie „Wymiana urządzeń przejazdowych typu SPA-1 i SPA-2 na sieci PKP Polskie
PRZECZYTAJnich również osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. W ramach projektu za przeszło 676 mln zł netto zmodernizowaliśmy również sieć trakcyjną i przeszło 100 różnych obiektów inżynieryjnych. Również [...] Szczukowskich Górkach. W sumie w tym roku wydatkowaliśmy w ramach „programu przystankowego” przeszło 14 mln zł netto. Wygodniej do pociągów wsiadają również mieszkańcy Skarżyska-Kamiennej, którzy korzystają [...] ch na linii kolejowej nr 70. W sumie w 2024 roku zrealizujemy zadania utrzymaniowe za przeszło 17 mln zł netto.
PRZECZYTAJRoczny rozkład jazdy pociągów 2010/2011
07.12.2010
rozkład jazdy pociągów 2010/2011 wyniosła: 152,2 mln pociągokilometrów w przewozach pasażerskich, tj. 101% zamówień na rozkład jazdy 2009/2010, 36,8 mln pociągokilometrów w przewozach towarowych, tj . 77
PRZECZYTAJprzebudowy stacji Olsztyn Główny to 382,1 mln zł netto. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 roku. Przebudowa stacji jest dofinansowana w wysokości 126,8 mln zł z funduszy Unii Europejskiej w ramach
PRZECZYTAJ