• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-tarnowa-w-beskidy-przez-nowy-wiadukt-i-wyremontowany-most-3706

Z Tarnowa w Beskidy przez nowy wiadukt i wyremontowany most

20.04.2018

dla samochodów. Dzięki inwestycji PLK wiadukt będzie wyższy i szerszy (wysokość 4,20 m, szerokość 10 m). Auta pojadą po 2 pasach ruchu po 3 m. Będzie wygodniejsze przejście dla pieszych w rejonie ul. Zielonej [...] Prace PLK na trasie Tarnów – Muszyna, obejmują też 28 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów i 4 mosty. Szybsze podróżowanie na trasie zapewni wymiana ok. 19 km torów. Dwa zadania inwestycyjne tj.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-na-etapie-oceny-wstepnych-studiow-planistyczno-prognostycznych-6527

Kolej Plus na etapie oceny wstępnych studiów planistyczno-prognostycznych

22.12.2021

: śląskim (15), wielkopolskim (5), małopolskim (5) i lubelskim (5). Po 4 projekty złożono w woj. mazowieckim i dolnośląskim. Po 2 projekty w woj. lubuskim i łódzkim oraz po 1 projekcie w województwach: [...] inwestycji, a także deklaracje właściwego organizatora przewozów o uruchomieniu i finansowaniu minimum 4 par pociągów przez 5 lat. Etap wielokryterialnej oceny W kolejnym etapie projekty będą podlegały wi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-ostatni-etap-modernizacji-trzech-wiaduktow-na-polnocy-krakowa-3742

Rusza ostatni etap modernizacji trzech wiaduktów na północy Krakowa

14.05.2018

czerwcu. Wtedy w pierwszej kolejności zamknięty zostanie przejazd przy ul. Łupaszki. W poniedziałek (4 czerwca) rozpocznie się wyburzanie starej konstrukcji obiektu. Rozbiórka trwać będzie dwa tygodnie (do [...] do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa na ok. 2 mld zł. Kontakt dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. piotr.ham

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o ok. 40 minut – z ok. 2 h do 1 h i 20 minut. Wybudowane zostaną 4 przystanki: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i Bogdanowo. Przebudowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-prac-na-linii-kolejowej-krakow-glowny-towarowy-rudzice-3463

Kolejny etap prac na linii kolejowej Kraków Główny Towarowy – Rudzice

29.08.2017

Ruszają prace przy wiaduktach i na torach Od 2 września prace na projekcie wchodzą w kolejną fazę. Rozpoczynają się roboty związane z przebudową wiaduktów kolejowych i modernizacja torów. Obecnie wykonawca [...] Małopolsce przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Łączna wartość prowadzonych modernizacji wynosi ponad 4 mld zł. Projekty współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej. Zmiany w organizacji ruchu w obrębie [...] 09.2017 r. ul. Wrocławska – wyłączenie jednego pasa ruchu z przeznaczeniem pod ruch pieszych (ruch 2 + 1 + ruch pieszy), przejście podziemne do peronów Łobzów – całkowite wyłączenie z ruchu pieszych, przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

sieci GSM-R” , obejmującej 4 raporty: 1. RAPORT A – Zdefiniowanie modeli utrzymania i eksploatacji systemu GSM-R wraz z ich analizą ekonomiczno-finansową (analiza CBA); 2. RAPORT B - Wybór optymalnego [...] studialnej pt. „Opracowanie Wstępnej Analizy Wykonalności wdrożenia systemu GSM-R na terenie Polski”; 2. Działanie 2 dzieli się na trzy następujące poddziałania: a) „Zasady prowadzenia ruchu w okresie mgracji i [...] Analiza zasad prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu ERTMS/GSM-R w Europie; 2. RAPORT B – Analiza wpływu metody migracji do systemu GSM-R zawartej w Narodowym Planie Wdrażania ERTMS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podroze-w-tubingach-ruszyla-produkcja-elementow-tuneli-w-lodzi-5024

Kolejowe podróże w tubingach – ruszyła produkcja elementów tuneli w Łodzi

29.09.2020

trasa, to odchodzący od Łodzi Fabrycznej dwutorowy tunel o długości 3 km oraz 4 tunele jednotorowe o łącznej długości ok. 4,5 km - w stronę Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieniec. Ściany tuneli będą zbudowane [...] Dostawy elementów ścian zaczną się przed rozpoczęciem drążenia i zapewnią stały zapas tubingów na ok. 2 tyg. robót. W ciągu doby produkowane będzie ponad 100 elementów obudowy tunelu. Dziennie z fabryki do [...] ra i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 1,7 mld zł z czego dofinansowanie unijne to ponad 1,4 mld zł. Więcej informacji na stronie projektu: www.tunel-laczypolske.pl Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

trakcyjnej typu 2C120-2C-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 306 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 628 KB DTR sieci trakcyjnej typu YC150-2CS-150 - [...] typu YwsC120-2C-M - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 305 KB DTR sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M POBIERZ PDF rozmiar pliku: 611 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-1 - wersja [...] trakcyjnej typu 2C120-2C-1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 623 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 309 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C POBIERZ PDF

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-do-eksploatacji-zmodernizowanej-stacji-zgorzelec-582

Przekazanie do eksploatacji zmodernizowanej stacji Zgorzelec

26.06.2009

Stacja Zgorzelec radykalnie zmieniła wizerunek. Niewygodne, niskie miejsca do wsiadania zastąpiły 2 nowe funkcjonalne perony. Do dyspozycji podróżnych są przeszklone estetyczne wiaty i siedzenia. Dojście [...] kładka dla pieszych zapewnia wygodne dojście na perony przystanku Zgorzelec Miasto. Dzięki przebudowie 2 przejazdów i montażu nowoczesnych urządzeń automatyki poprawiło się bezpieczeństwo i standard obsługi [...] obsługi pojazdów w ruchu kolejowym i drogowym. W ramach prac znalazły się także demontaż i montaż 4 km toru oraz 10 rozjazdów. Wykonano odwodnienie stacji i roboty ziemne (20 517,22m 3 ) m.in. profilowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-stawia-na-ekologie-2851

Kolej stawia na ekologię

05.08.2015

prowadzenie inwestycji i uzyskiwanie decyzji o środowiskowych uwarunkowanych poszczególnych projektów. 4,2 mln zł to wartość zawartych i realizowanych obecnie umów dotyczących tzw. rozpoznania przyrodniczego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...30313233343536373839...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 341 do 350 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook