Wyniki wyszukiwania
Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Zakończenie modernizacji zaplanowane jest w połowie 2023 roku. Pełna nazwa zadania: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn
PRZECZYTAJjest przebudowa grupy torów, rozjazdów i sieci trakcyjnej w zachodniej części stacji Rzeszów. W połowie roku rozpoczną się prace w centralnej części stacji. Planowana jest także przebudową wiaduktu przy
PRZECZYTAJPrace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do września przyszłego roku. Będą prowadzone przez całą dobę. W dzień wykonawca będzie remontował konstrukcję, a w nocy pociągi techniczne zapewnią
PRZECZYTAJpodziemne. Będą też windy. Prace postępują przy budowie drugiego peronu, który będzie oddany do użytku w połowie 2023 r. Wymieniany jest tor. – Sprawny i innowacyjny transport na światowym poziomie zwiększa przepływ
PRZECZYTAJZabrzegiem zaangażowanych jest 260 pracowników i 90 maszyn. Podróżni skorzystają z przystanku w połowie 2021 roku. Kolej szybsza i wygodniejsza dla pasażerów W Czechowicach-Dziedzicach wszystkie perony
PRZECZYTAJmałej architektury, czyli wiaty, ławek, tablic informacyjnych. Podróżni skorzystają z przystanku w połowie roku. Rozpoczęcie prac przy przebudowie przystanku Goczałkowice Zdrój zaplanowano na koniec marca
PRZECZYTAJKrakowa i Katowic. Około półtorej godziny oszczędzą pasażerowie podróżujący z Warszawy do Wrocławia. Od połowy grudnia pociągi pokonają ten dystans w 3 godziny i 42 minuty, co będzie najlepszym w historii czasem
PRZECZYTAJW połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
kolejowych kontrolujemy bez przerwy, ale z zachowaniem wymaganych zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Ponad połowę pracy wykonuje specjalistyczny pojazd, który zakupiliśmy w ubiegłym roku. To mobilne laboratorium [...] Linii Kolejowych S.A. Od stycznia do maja pojazdy pomiarowe sprawdziły stan 13 500 km toru. Ponad połowę diagnostyki wykonał najnowocześniejszy pojazd diagnostyczny, który pracuje w PLK od 2019 r. Załoga
PRZECZYTAJi urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Oddanie trasy do eksploatacji jest planowane w drugiej połowie 2022 r. Zadanie pn. „Budowa linii kolejowej nr 582 Czarnca – Włoszczowa Północ” jest realizowane
PRZECZYTAJ