Wyniki wyszukiwania
Koleją na majówkę
26.04.2018
podróżnych zapewnia natomiast Centrum Wsparcia Klienta, do którego można zwrócić się o pomoc na każdym etapie podróży. Informacje o rozkładzie jazdy dostępne na stronach internetowych: portalpasazera.pl i r
PRZECZYTAJstacji Lublin. Trwa demontaż przejścia podziemnego dla pieszych pod torami. Po zakończeniu obecnego etapu, rozpoczną się prace na peronie pierwszym i części peronu drugiego. Planowane są od września. Utrzymanie
PRZECZYTAJModernizacja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”, współfinansowanego przez Unię Europejską
PRZECZYTAJi 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta, które zapewnia pasażerom wsparcie na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień oferuje pomoc np. poprzez organizację dojazdu do miejsca docelowego
PRZECZYTAJkN – co jest szczególnie ważne dla wywozu kruszywa z pobliskich kopalń. Stacja w Legnicy jest na etapie projektowania przebudowy. Do 2020 r. będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonej możliwości
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)” Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy
PRZECZYTAJwynosi ok. 241 mln zł. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” jest częścią większego zadania o wartości 650 mln zł - "Poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJrealizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „ Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowana przez Unię Europejską
PRZECZYTAJjest częścią większego zadania: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Zmiany w kursowaniu pociągów Od 10 lipca do 10 sierpnia zaplanowano przerwę w ruchu pociągów
PRZECZYTAJpełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJ