Wyniki wyszukiwania
Szybciej koleją wzdłuż Odry
24.06.2014
kolejowej nr 273 w województwie lubuskim, od nowego rozkładu jazdy, w grudniu 2014 r. maksymalna prędkość będzie wynosić 120 km/h zamiast dotychczasowych 30 km/h. Zakończyły się bowiem prace, dzięki którym [...] stacji Zielona Góra, gdzie montowane są nowe szyny i rozjazdy, dzięki czemu podwyższy się nie tylko prędkość, ale także bezpieczeństwo w ruchu kolejowym. Roboty rozpoczęły się też na torach nr 1 i 2 stacji [...] Bytomiem Odrzańskim (woj. lubuskie), na którym od nowego rozkładu jazdy, w grudniu 2014 r., maksymalna prędkość wzrośnie do 120 km/h. Poza położeniem nowych torów, wykonawca zmodernizuje peron nr 1 w Bytomiu
PRZECZYTAJSzybciej koleją z Warszawy do Wrocławia
19.11.2013
Między Opolem a miejscowością Fosowskie pociągi osiągną prędkość do 140 km/h a odcinek od Częstochowy do Włoszczowy umożliwi jazdę z prędkością 120km/h. Dalej, na centralnej magistrali kolejowej, w drodze [...] tyki. Dzięki prowadzonym pracom na odcinku Fosowskie – Częstochowa możliwe będzie przywrócenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h, a towarowych do 70 km/h. Przed rozpoczęciem robót, ze względu [...] drodze między Włoszczową a stolicą pociągi będą mogły osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie i towarowe jadą z prędkością odpowiednio do 140 i 100 km/h (przed pracami 120 i 80 km/h). Po uzyskaniu niezbędnych zgód zostanie również zwiększona prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h [...] Cieszę się, że efektem podpisanej dzisiaj umowy na prace na linii kolejowej nr 18 będzie zwiększenie prędkości dla pociągów pasażerskich i towarowych. Inwestycja nie tylko ułatwi podróże mieszkańcom miejscowości
PRZECZYTAJdwa tory – wymieniono podkłady, szyny, tłuczeń. Dzięki pracom zlikwidowane zostało ograniczenie prędkości i poprawiła się przepustowość trasy. Po obiekcie mogą jeździć cięższe składy, gdyż w efekcie prac [...] przed korozją. Obecnie przeprawa nad Bystrzycą zapewnia sprawniejszy i szybszy przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h. Wartość robót to ok. 1,4 mln zł. – Mosty i wiadukty kolejowe to infrastruktura ważna
PRZECZYTAJponad 116 ton lokomotywa testowała przeprawę w czwartek i piątek. Podczas serii przejazdów z różną prędkością inżynierowie badali parametry konstrukcji. Wyniki będą porównywane z wartościami przyjętymi przez
PRZECZYTAJremontowany jest tor na szlaku Horyniec Zdrój – Werchrata. Prace pozwolą zlikwidować ograniczenia prędkość i usprawnią przejazd pociągów. Na trasie kursują składy w relacjach Jarosław – Horyniec Zdrój oraz
PRZECZYTAJul. Prószkowską. Przebadane i wyremontowane obiekty zapewnią sprawny przejazd pociągów z większą prędkością do 160 km/godz. dla pociągów pasażerskich. Na stacji Opole Główne, w ramach ogłoszonego zamówienia
PRZECZYTAJPowstają estakady, nowe mosty, wiadukty i przystanki. Po zakończeniu inwestycji pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJmetrów wysokości. Znajdą się na nim dwa tory kolejowe, po których pociągi dalekobieżne przejadą z prędkością do 100 km/h. Po obu jego stronach zlokalizowane będą przeprawy z torami dla pociągów aglomeracyjnych
PRZECZYTAJbezpieczeństwa dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem. Po rewitalizacji zostanie przywrócona prędkość pociągów 100 km/h (wcześniej były ograniczenia do 30 km/h). Zadanie obejmie też przebudowę dwóch
PRZECZYTAJ