Wyniki wyszukiwania
Ułatwią to windy oraz pochylnie. Dla osób niedowidzących i niewidomych dostępne będą tablice informacyjne z alfabetem Braille’a. Będą nowe wiaty i ławki. Dla zwiększenia bezpieczeństwa przewidziano monitoring
PRZECZYTAJChrzanowie, Chełmku i Gorzowie. Na zmodernizowanych peronach montowane są nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Dla osób niedowidzących przewidziano system tzw. ścieżek dotykowych. W Chrzanowie i Oświęcimiu
PRZECZYTAJnawierzchnie peronów. Dla zapewnienia lepszej orientacji w podróży montowane są dodatkowe gabloty informacyjne. Można w nich sprawdzić rozkład jazdy oraz zapoznać się z danymi ważnymi dla podróżnych. Tylko
PRZECZYTAJGłogowa, Lubina, Węglińca, Zgorzelca, Wrocławia Głównego. Będą długie wiaty i nowe ławki. Tablice informacyjne i oznakowanie ułatwią orientację w podróży. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania
PRZECZYTAJGryfino, gdzie przebudowane zostaną perony. Na stacji zamontowane zostanie nowe oznakowanie, gabloty informacyjne, ławki oraz wiaty. Perony po modernizacji staną się bardziej dostępne dla podróżnych o ograniczonych
PRZECZYTAJporuszania się. Na wszystkich peronach będą nowe wiaty, ławki, oświetlenie, nagłośnienie i tablice informacyjne. Wymienione zostaną tory na 20 km dwutorowej linii, sieć trakcyjna, 26 rozjazdów. Na styku toru
PRZECZYTAJinstruktorów szkół jazdy, konkursy, happeningi, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampanie informacyjne w mediach, na plakatach i ulotkach. Więcej o akcji: www.bezpieczny-przejazd.pl Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJwidać, jak budowane są wyższe, wygodniejsze perony. Będą na nich zamontowane wiaty, ławki, tablice informacyjne i nowe oświetlenie. Osoby o ograniczonej możliwości poruszania się będą mogły skorzystać z pochylni
PRZECZYTAJWisłoczance, Babicy, Babicy Kolonia. Wszystkie zostały wyposażone w nowe wiaty, ławki i tablice informacyjne. Są też lepiej oświetlone i czytelnie oznakowane. Dzięki budowie specjalnych pochylni, osoby o
PRZECZYTAJwsiadanie i wysiadanie z pociągów. Pasażerom służy 200 m wiata i nowe oświetlenie. Są ławki, gabloty informacyjne oraz czytelne oznakowanie. Podłączona jest informacja głosowa. Dojść na peron można podziemnym
PRZECZYTAJ