• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-dzieki-rewitalizacjom-2513

Szybciej i wygodniej koleją dzięki rewitalizacjom

10.07.2014

linii kolejowej po długim okresie eksploatacji, czyli zmianie prędkości przejazdowych np. z 30 km/h do 120 km/h, a także na odnowieniu peronów, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżujących koleją [...] torach na odcinku Koniecpol – Opole, co oznacza, że podróż z Warszawy do Wrocławia skróci się aż o 1,5 godziny i będzie najlepszym w historii czasem przejazdu na tej trasie. Natomiast w 2015 r. dzięki remontowi [...] linii na odcinku Kalety - Ostrzeszów przejazd pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską skróci się o blisko 1,5 godziny. Cały program rewitalizacyjny na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesiec-konsorcjow-ubiega-sie-o-nadzor-nad-modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-w-obszarze-lcs-gdansk-i-lcs-gdynia-1041

Dziesięć konsorcjów ubiega się o nadzór nad modernizacją linii kolejowej Warszawa – Gdynia w obszarze LCS Gdańsk i LCS Gdynia

29.11.2010

Gestao S.A., E&L Architects Sp. z o.o., na kwotę 16 991 539,36 PLN netto, 20 729 678,02 PLN brutto. 5. Oferta konsorcjum firm: Mott MacDonald Polska Sp. z o.o., Mott MacDonald Ltd, na kwotę 9 553 000,00 [...] Oferta konsorcjum firm: Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy Sp. z o.o., DB International GmbH, na kwotę 26 925 884,51 PLN netto, 32 849 579,10 PLN brutto. 8. Oferta: Halcrow Group Limited Elms Mouse [...] zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu. 5. Współpracy z Kierownikiem Projektu w ramach realizacji projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 zajmującym się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesiec-ofert-w-przetargu-na-lcs-ilawa-1025

Dziesięć ofert w przetargu na LCS Iława

10.11.2010

Warszawa, oferta kwotę 1 010 694 383,51 zł brutto 6. LEONHARD WEISS GmbH & CO. KG, (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce, ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław, Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego [...] brutto 2. Konsorcjum firm STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, STRABAG Rail GmbH, Bahnhofstrasse 17, D-97922 Lauda-Königshofen, Niemcy, TRAKCE a.s., ul. Hlakowva 428/3, 702 00 SSTR [...] Tchas Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 19A, 02-674 Warszawa, Eiffage Budownictwo Mitex SA, ul. Postępu 5a, 02-676 Warszawa - oferta na kwotę 925 082 746,55 zł brutto 4. Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oraz-pkp-intercity-wobec-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-2892

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz PKP Intercity wobec publikacji Dziennika Gazety Prawnej

25.09.2015

regionalnych, po których składy EIP nie kursują. To m.in. połączenia Wrocław – Jelenia Góra o ok 1,5h krócej i kolejne skrócenia przejazdów: Poznań – Gniezno (20 min.), Poznań Wschód – Wągrowiec (30 min [...] jeszcze większe potrzeby w zakresie dobrego przygotowania PLK do nowej. W latach 2007 – 2011, czyli przez 5 lat, PLK wydała na inwestycje infrastrukturalne 15 mld zł. 4 ostatnie lata (2012-2015) to skok do 25

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem poszczególnych czasów przejazdu o kolejne 5 minut. W [...] Cytat: „250 km/h maksymalna prędkość eksploatacyjna Pendolino; dla PKP IC pojedzie nie więcej niż 200 km/h”. Stanowisko PKP PLK S.A. i PKP IC: „Nieprawda. Po wdrożeniu prędkości 200 km/h i zebraniu doświadczeń [...] eks­ploatacyjnej 200 km/h”. Stanowisko PKP PLK S.A. „Nieprawda, ponieważ po wdrożeniu systemu ETCS pociągi na 45% długości linii Warszawa Gdynia pojadą z prędkością 170-200 km/h. Ponadto już teraz trwają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

podróży. Dziś z Warszawy do Gdańska jedziemy 2h 38 minut, a z Wrocławia do Trójmiasta 5h – o 1h 7 minut krócej w stosunku do rozkładu 2014/2015. O blisko 1,5 godz. (w porównaniu do 2010 r.) skrócił się czas

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/o-dworcu

O Dworcu

pojazdów, który zlokalizowany jest bezpośrednio przy wejściu wschodnim, obok postoju Taxi od strony ul. W.H. Lindleya. Na parkingu tym znajduje się strefa wysiadania z dozwolonym czasem postoju do 1 minuty ( [...] bezpłatny. Parking podziemny wyposażony w 4 klatki schodowe wraz z windami osobowymi obsługującymi 5 poziomów (3 poziomy parkingu, poziom 0 dworca autobusowego i kolejowego oraz poziom +1 czyli ulicy i [...] Kilińskiego, Polskiej Organizacji Wojskowej oraz w części wschodniej przy wejściu od postoju Taxi i ul. W. H. Lindleya. Godziny otwarcia kas dla poszczególnych przewoźników to: POLREGIO: czynne w godz. 6:20 –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

osłony – 153 ton Tarcza koła tnącego – 91,5 tony Erektor krzyżowy – 64,5 tony Przenośnik belkowy – 42,5 tony Podajnik – 41,5 tony Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 [...] wszystkie elementy pierwszej tarczy, która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi [...] przystanki ułatwią komunikację W tunelu pociągi będą mogły poruszać się z maksymalną prędkością do 100 km/h. W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które będą zintegrowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-po-nowym-moscie-na-trasie-lodz-tomaszow-mazowiecki-drzewica-8283

Lepsze podróże po nowym moście na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki – Drzewica

10.05.2023

pozwoli na podniesienie na moście prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h (obecnie 100 km/h) i towarowych do 100 km/h (obecnie 80 km/h). Realizacja zadania zapewni sprawne i bezpieczniejsze przejazdy pociągów [...] Maz. - Drzewica W związku z demontażem obecnego mostu i posadowieniem nowej konstrukcji, w okresie od 5 maja do 10 czerwca obowiązuje zastępcza komunikacja autobusowa za pociągi ŁKA na odcinkach Tomaszów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości linii kolejowej. Pozwoli to przewoźnikom na uruchomienie większej [...] najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które [...] pociągów na dwutorowej trasie. W ramach inwestycji przebudowywane są obiekty inżynieryjne, w tym: 3 mosty, 5 wiaduktów, 6 przepustów. Największa konstrukcja o długości 15 m powstaje nad linią kolejową Skierniewice

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook