• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-radom-nowym-torem-na-odcinku-warka-dobieszyn-5363

Warszawa – Radom: nowym torem na odcinku Warka – Dobieszyn

05.02.2021

h najszybsze pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia pojadą z prędkością 160 km/h, a towarowe z prędkością 120 km/h. Skróci się czas podróży ze stolicy na południe Mazowsza. Dwa tory na całej trasie [...] Radomką gotowa jest betonowa przeprawa. To dwie bliźniacze konstrukcje o długości 62 metrów i ponad 5 metrów szerokości przęsła. Do ich powstania użyto 162 tony stali i 725 m3 betonu, czyli około 80 betoniarek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-odnawiany-most-miedzy-lubartowem-a-parczewem-5350

Nowe perony i odnawiany most między Lubartowem a Parczewem

01.02.2021

układu torowego między Lubartowem a Parczewem pociągi pasażerskie przyspieszą do 120 km/h, a pociągi towarowe do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu pociągów. Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym [...] Berejowie 8 – zmodernizowanych stacji i przystanków 13 – zmodernizowanych przejazdów kolejowo-drogowych 26,5 km – wymienionych torów 8 – wyremontowanych mostów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-elk-korsze-przygotowania-do-elektryfikacji-6782

Trasa Ełk – Korsze – przygotowania do elektryfikacji

11.03.2022

zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym [...] 2021-2027. Efekty inwestycji Dzięki inwestycji w regionie poprawi się komfort obsługi pasażerów na 5 przystankach i stacjach w Woszczelach, Starych Juchach, Wydminach, Siedliskach i Giżycku. Podróżni zyskają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-i-przejscie-podziemne-na-stacji-czechowice-dziedzice-6651

Nowy peron i przejście podziemne na stacji Czechowice-Dziedzice

01.02.2022

kolei względem innych środków transportu. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt przewiduje wymianę około 50 km torów i sieci. Wymiana rozjazdów zapewni płynny [...] podróżnych jest peron tymczasowy przy budynku dworca. Na stacji Czechowice-Dziedzice zmodernizowano 5 torów. Kontynuowane są prace od strony ul. Hutniczej. Przebudowa układu torowego zwiększy możliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-ulatwia-komunikacje-na-podlasiu-4323

Kolej ułatwia komunikację na Podlasiu

08.08.2019

zakończeniu wszystkich zaplanowanych robót pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Łącznie w ramach inwestycji zostaną zmodernizowane perony na 4 stacjach oraz 7 przystankach [...] Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Na stacji Czeremcha były także prowadzone roboty za około 19,5 mln zł w ramach projektu finansowanego z budżetu PLK pn. „Likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych i wykonanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-lodzi-kaliskiej-z-5-nowych-peronow-bedzie-wiecej-polaczen-4322

Przebudowa Łodzi Kaliskiej, z 5 nowych peronów będzie więcej połączeń

07.08.2019

47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu państwa. Prace zaplanowano w latach 2019 - 2022. [...] umożliwi lepsze łączenie podróży pociągiem i komunikacją miejską. Dogodne dojście na perony nr 4 i 5 (przy wiadukcie wschodnim) zapewni przejście podziemne z budynku dworca. Podróżujący pociągami będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-rozjazdowy-ze-wsparciem-ue-3931

Program rozjazdowy ze wsparciem UE

27.09.2018

niezawodne, płynne, bezpieczne kursowanie pociągów ze stałą prędkością do 120 km/h, a w niektórych lokalizacjach nawet do 160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają tor, np. przejeżdżają z toru [...] kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym – etap II”. Całkowita wartość projektu to ponad 214,5 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE wynosi ok. 182 mln zł netto. Śnieg i lód nie zatrzymają pociągu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-lepsze-podroze-koleja-z-grodziska-mazowieckiego-do-warszawy-3339

Jeszcze lepsze podróże koleją z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy

03.04.2017

tunel drogowy i tunele dla pieszych. Prędkość składów pasażerskich zostanie podwyższona z 80 km/h do 120 km/h. - Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest potrzebna dla mieszkańców miejscowości [...] będzie dzięki intensywnym pracom na zamkniętej linii. Najwrażliwsze roboty zostaną wykonane prawie o 1,5 roku szybciej niż pierwotnie planowano. W maju zaczną się prace na przystankach - w przejściach podziemnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

Codziennie między Gliwicami a Warszawą kursuje 6 najnowszych pociągów PKP Intercity (Pendolino) w czasie 2 h 47 min. Przed zmianą rozkładu było tylko jedno takie połączenie z czasem jazdy dłuższym o 20 minut. [...] prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na trasie z Katowic do Gliwic [...] PLK w województwie śląskim W ostatnich latach PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na Śląsku 2,5 mld zł na poprawę infrastruktury, lepszą obsługę pasażerów i usprawnienia przewozu towarów. Do 2023

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-modernizacji-linii-warszawa-wlochy-grodzisk-mazowiecki-2976

PLK przygotowana do modernizacji linii Warszawa Włochy - Grodzisk Mazowiecki

03.11.2015

szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów, Brwinów, Milanówek oraz Warszawa Włochy perony [...] obejmie również przebudowę/modernizację 3 mostów i 4 wiaduktów kolejowych, budowę 2 i modernizację 5 przejść pod torami, budowę tunelu drogowego (stacja Pruszków), a także budowę nowego budynku nastawni

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook