Wyniki wyszukiwania
Modernizacja stacji Olsztyn Główny zapewni podróżnym oczekiwany komfort obsługi. Osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się zyskają lepszy dostęp na perony. Ułatwieniem będą windy oraz schody
PRZECZYTAJNa stacji układane są nowe tory. Układ torowy na wschodniej stronie stacji usprawni obsługę pociągów towarowych. Będzie możliwość przejazdu cięższych oraz dłuższych składów. Zdemontowano w obrębie stacji
PRZECZYTAJosłonięte poczekalnie. Podróżni korzystają już z nowych peronów nr 6 i 7. Obok peronu nr 8 budowane są tory i sieć trakcyjna. Zamontowano 43 rozjazdy. Rozpoczęły się prace przy połączeniu linii obwodowej z
PRZECZYTAJbliżej ul. 11 Listopada oraz sieć trakcyjną. Wzmacniany jest grunt, na którym budowane będą nowe tory. Układane są kable do urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Realizowane są także roboty przy budowie
PRZECZYTAJ. Do tej pory na stacji zbudowano ponad 33 km nowych torów oraz 100 rozjazdów. Przebudowano m.in. tory, na które odstawiane będą pociągi towarowe. Zmiana układu torowego zakłada budowę nowego toru nr 6
PRZECZYTAJpociągów. Na ponad siedemdziesięciokilometrowym odcinku od Czyżewa do Białegostoku budowane są nowe tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. Lepszy dostęp do kolei i wygodę podróżnych zapewni
PRZECZYTAJtwa. Od zachodniej strony stacji zbudowane są trzy kilkusetmetrowe wiadukty kolejowe. Układane są tory, rozjazdy i rozwieszana jest sieć trakcyjna. Nowe rozwiązanie usprawni podróże koleją w aglomeracji
PRZECZYTAJBudowane jest nowe przejście podziemne od strony ul. Marii Zientary-Malewskiej, które umożliwi dodatkowy dostęp na perony. Przejście o długości 140 metrów będzie szersze oraz wyższe. Powstały cztery b
PRZECZYTAJUłożone są dwa nowe tory w obszarze rezerwatu Olszynka Grochowska. Ustawiane są słupy i bramki sieci trakcyjnej. Wybudowano także tzw. bajpas torowy, dzięki któremu realizowane są prace modernizacyjne [...] PLK za ponad 400 mln zł zwiększy dostępność linii o charakterze aglomeracyjnym i regionalnym. Cztery tory między Warszawą Wschodnią a Otwockiem umożliwią rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego
PRZECZYTAJobiektów (70 tys. ton tłucznia, 2,5 tys. ton stali szynowej i zbrojeniowej). Przebudowywane są perony, tory i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Roboty zaplanowano do końca 2023 r. Na stacji Ełk wykonawca
PRZECZYTAJ