Wyniki wyszukiwania
Czeremsze oraz 7 przystanków. Pociągi na odcinek z Hajnówki do Czeremchy wróciły w sierpniu tego roku. Prowadzone nadal były prace związane z zabudową nowych, komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJzwykle dostrzegają urzędnicy i eksperci, czyli wynikające z obecności Polski w UE lepsze warunki prowadzenia biznesu i wzrost gospodarczy. Liczą się konkrety. Bo przecież umowa o dofinansowanie projektu „Prace
PRZECZYTAJGdańsk Zaspa Towarowa – Gdańsk Wiślany (lk 722). Z nowej nastawni na stacji Gdańsk Zaspa Towarowa prowadzony jest ruch pociągów. Komputerowe systemy i urządzenia umożliwiają pracę manewrową i nadzór nad
PRZECZYTAJi zadań pomiędzy PGE Energetyka Kolejowa a PLK SA, wymianę dokumentacji i informacji, wspólne prowadzenie badań oraz pozyskiwanie od UTK zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji podsystemu. Określa także
PRZECZYTAJwzmocnieniu podłoża na całym odcinku, trwa zabudowa nowego toru. W celu przyśpieszenia robót wykonawca prowadzi działania związane z budową toru zarówno od strony Korsz, jak i Giżycka. Na modernizowanych stacjach
PRZECZYTAJKonsultacje będą prowadzone w drugiej połowie 2024 r . Na specjalnej stronie internetowej HRJ będzie można zapoznać się z założeniami dla oferty przewozowej w rozkładzie jazdy 2034/2035 , a więc po wybudowaniu
PRZECZYTAJm odcinku modernizowanej linii. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h a towarowych do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJobecnie zdemontowane, częściowo wykonana została podbudowa toru. Wykonawcy dotychczas skupili się na prowadzeniu robót na 12 obiektach to: wiadukty, mosty, przejścia podziemne. Łącznie na odcinku Lublin – Dęblin
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Poznań – Warszawa
07.09.2018
szlaku Krzewie – Kłodawa. Po odbiorze eksploatacyjnym przywrócono prędkość 160 km/h. Aktualnie prowadzone są prace w torze nr 1 na szlaku Kłodawa – Zamków. Zdemontowano stary tor i sieć trakcyjną. Budowane
PRZECZYTAJlipca) umowy za 503 mln zł na modernizację linii na terenie aglomeracji szczecińskiej. Prace będą prowadzone na odcinku linii kolejowej Stargard – Szczecin Główny (nr 351), linii Gryfino – Szczecin Główny
PRZECZYTAJ