• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 730, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-na-odcinek-deblin-lublin-w-kwietniu-prace-4161

PLK podpisują umowy na odcinek Dęblin – Lublin, w kwietniu prace

29.03.2019

najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 1,5h. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/deblin-komfortowa-stacja-miedzy-lublinem-i-warszawa-3725

Dęblin, komfortowa stacja między Lublinem i Warszawą

09.05.2018

zgodnie z harmonogramem dzięki temu już w 2022 roku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy zajmie 1,5 godziny - mówi Przemysław Czarnek, wojewoda Lubelski . Dęblin - trzy windy dla pasażerów Na stacji Dęblin [...] prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-znow-laczy-mielec-i-debice-6074

Kolej znów łączy Mielec i Dębicę

01.09.2021

udostępniona dla podróżnych. PLK przygotowały blisko 32 km odcinek do maksymalnej prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich. Zrealizowane prace umożliwiają przejazd koleją w 35 minut, czyli w czasie [...] towarowych na całej trasie z Mielca do Dębicy. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umów PLK za 224,5 mln zł netto. Kolejne inwestycje PLK zapewnią wznowienie połączeń z Mielca do Padwi Reaktywowanie przewozów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-do-lodzi-i-kutna-dzieki-pracom-od-leczycy-do-ozorkowa-5438

Lepsze podróże do Łodzi i Kutna dzięki pracom od Łęczycy do Ozorkowa

01.03.2021

całym odcinku Łódź Kaliska – Zgierz – Ozorków – Łęczyca przyspieszą ze 100 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Projekt pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 16 Łódź Widzew – Kutno na odcinku [...] Zapewnione będą dobre podróże do Łodzi i Kutna. Pociągi pasażerskie przyspieszą z obecnych 70-90 km/h do 120 km/h. Nowe tory i sieć trakcyjna Przebudowany układ torowy na stacjach Ozorków i Łęczyca zapewni s [...] sieciowe wywieszają sieć trakcyjną. Inwestycja na jednotorowej linii między Ozorkowem a Łęczycą obejmuje 5 peronów, 17 km torów, 2 mosty, 4 przepusty oraz 17 rozjazdów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-dzieki-mijance-zgierz-polnoc-na-trasie-lodz-kutno-5576

Więcej pociągów dzięki mijance Zgierz Północ na trasie Łódź – Kutno

09.04.2021

urządzeń sterowania ruchem. Po modernizacji pociągi pasażerskie przyspieszą z 90 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Na czas prac na jednotorowej linii Zgierz – Ozorków – Łęczyca w porozumieniu [...] Ozorków (ok. 172,8 mln netto, finansowanie ze środków RPO woj. łódzkiego) i Ozorków – Łęczyca (ok. 129,5 mln zł netto, finansowanie ze środków budżetowych). Prace na trasie Łódź Kaliska – Zgierz – Ozorków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-krakowa-do-niepolomic-dzieki-programowi-kolej-plus-9110

Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plus

11.12.2023

jest na odcinku Podgrabie – Niepołomice Dworzec Autobusowy. Pociągi pojadą nim z prędkością do 80 km/h i zatrzymają się na trzech przystankach: MAN, Boryczów i Niepołomice. Podróż z tej miejscowości do centrum [...] pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ludzi zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Więcej na dedykowanej stronie https://www.plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielun-zyska-nowe-polaczenie-kolejowe-z-lodzia-dzieki-kolei-8463

Wieluń zyska nowe połączenie kolejowe z Łodzią dzięki Kolei+

19.06.2023

do stolicy województwa wyniesie około 1h 39 min. W ramach projektu o szacowanej wartości ponad 580 mln zł mieszkańcy zyskają lepszy dostęp do kolei dzięki budowie 5 nowych przystanków: Wieluń Berlinek, Ruda

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-komunikacja-w-tarnowie-dzieki-nowym-wiaduktom-kolejowym-3878

Lepsza komunikacja w Tarnowie dzięki nowym wiaduktom kolejowym

20.08.2018

na trasie z prędkością 160 km/h, a towarowe – 120 km/h. Skrócił się czas przejazdu - najszybsze składy jadą z Krakowa do Tarnowa w ciągu 58 minut a do Rzeszowa w czasie 1h 30 min. Po zakończeniu prac i [...] otwarcie przejazdu. Do dyspozycji pieszych i rowerzystów będzie ścieżka pieszo-rowerowa o szerokości 3,5 m. Komunikację w Tarnowie ułatwia już 14 obiektów spośród 18 objętych inwestycją, min. przy ul. Zby [...] modernizacją objęto łącznie 139 wiaduktów i mostów. Obiekty zostały dostosowane do prędkości 160 km/h, dzięki czemu skrócił się czas przejazdu między stolicami Małopolski i Podkarpacia. Inwestycja na linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-mazury-i-podlasie-dzieki-modernizacji-linii-korsze-elk-3504

Szybciej na Mazury i Podlasie dzięki modernizacji linii Korsze – Ełk

10.10.2017

lepsza obsługa na stacjach i przystankach. M.in. o ok. 1 h 22 min skróci się podróż w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk (z 3 h 33 min do ok. 2 h 11 min). Krótsze będą podróże na trasie Działdowo – Olsztyn [...] Ełk – Korsze (ok. 94 km), dzięki czemu skróci się czas przejazdu o pół godziny z około 2 h 24 min obecnie do 1 h 50 min po modernizacji oraz zdecydowanie poprawi się komunikacja w regionie – m.in. poprzez [...] to 16,11 mln zł netto. Szacunkowy koszt całej inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym wynosi 578,5 mln zł. Prace projektowe zaplanowano do 2020 r., natomiast realizacja robót budowlanych planowana jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-dzieki-rewitalizacjom-2513

Szybciej i wygodniej koleją dzięki rewitalizacjom

10.07.2014

linii kolejowej po długim okresie eksploatacji, czyli zmianie prędkości przejazdowych np. z 30 km/h do 120 km/h, a także na odnowieniu peronów, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżujących koleją [...] torach na odcinku Koniecpol – Opole, co oznacza, że podróż z Warszawy do Wrocławia skróci się aż o 1,5 godziny i będzie najlepszym w historii czasem przejazdu na tej trasie. Natomiast w 2015 r. dzięki remontowi [...] linii na odcinku Kalety - Ostrzeszów przejazd pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską skróci się o blisko 1,5 godziny. Cały program rewitalizacyjny na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 730.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook