Wyniki wyszukiwania
roku. Zakończenie wszystkich prac, w tym przy budowie wiaduktu drogowego, zaplanowano w I kwartale 2023r. Większa dostępność i bezpieczeństwo reaktywowanej kolei Reaktywowanie trasy kolejowej Mielec – Padew [...] oznacza dalszą poprawę dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa na Podkarpaciu. We wrześniu 2021 r., PLK zwiększyły możliwości kolei, poprzez zapewnienie połączenia na odcinku Mielec – Dębica. Po dw
PRZECZYTAJiach linii kolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa”. Prace zaplanowano do III kwartału 2023r. Zadanie jest wykonywane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z Województwem Mazowieckim
PRZECZYTAJa. Pośpiech, nieuwaga i brawura zbyt często skłaniają do nierozważnych zachowań. W Małopolsce, w 2023r. miało miejsce 11 wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Jedna osoba zginęła na przejeździe
PRZECZYTAJe prac realizowanych po 2023r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia drążenia podziemnego tunelu zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK S.A. pozostaje [...] drążenia trzeciego tunelu w kierunku przystanku Łódź Koziny planowane jest na drugą połowę lutego 2024 r. Duża tarcza TBM, po uprzednim wzmocnieniu gruntu, wykonała odcinek od przystanku Łódź Polesie do bloku
PRZECZYTAJktóre są następnym etap inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Łodzi. Efektem prac będą w 2023r. sprawne podróże koleją w Łodzi, regionie oraz na trasach dalekobieżnych – powiedział Ireneusz Merchel
PRZECZYTAJrealizowanych po 2023 roku ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy podziemnego połączenia kolejowego zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie ruchu pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK
PRZECZYTAJfinansowanie prac realizowanych po 2023r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy tunelu i rozpoczęcie testów i odbiorów zaplanowano na czerwiec 2026 r. Uruchomienie pociągów planowane
PRZECZYTAJe prac realizowanych po 2023r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia drążenia podziemnego tunelu zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK SA pozostaje
PRZECZYTAJstacjach: Grudziądz, Olesno Śląskie, Gdynia Chylonia, Nisko i Lubartów. Łącznie w całym kraju do 2023r. kolejarze zmodernizują i wybudują od podstaw prawie 200 obiektów. – Podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu
PRZECZYTAJ5h – o 1h 7 minut krócej w stosunku do rozkładu 2014/2015. O blisko 1,5 godz. (w porównaniu do 2010 r.) skrócił się czas podróży na trasie z Wrocławia do Jeleniej Góry. Zakończenie inwestycji na trasie [...] na stacjach i przystankach – mówi Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., Ireneusz Merchel. Do 2023 roku na polską infrastrukturę kolejową zostanie wydanych 66 mld złotych. W wyniku zaplanowanych prac
PRZECZYTAJ