Wyniki wyszukiwania
to ok. 23,6 mln zł netto, w tym wkład Gminy Koluszki to ok. 6,5 mln zł netto, powiatu łódzkiego wschodniego 6,5 mln zł netto, a PLK ok. 10,5 mln zł netto. W Andrespolu wartość inwestycji to ok. 29,9 mln
PRZECZYTAJperonów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część
PRZECZYTAJofert niepodlegających odrzuceniu, uznano ofertę nr 5 złożoną przez konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. ul. Okólna 10 42-400 Zawiercie FEROCO S.A. ul. Marcelińska 92/94 [...] Budownictwa Przemysłowego „BUDUS” S.A. oferta na kwotę 2 670 057,67 netto; 3 257 470,36 euro brutto 5. Most Sp. z o.o oferta na kwotę 2 434 436,33 netto, 2 970 012,32 euro brutto Wiadukt drogowy w miejscowości
PRZECZYTAJ702 816,87 euro (netto)/11 837 436,58 euro (brutto) zadanie 8 8 388 807,33 euro (netto)/10 234 344,94 euro (brutto) 5. Konsorcjum - Przedsiębiorstwo napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie [...] zadanie 7 9 691 365,87 euruo (netto)/11 823 466,36 euro (brutto) zadanie 8 8 830 901,44 euro (netto)/10 773 699,76 euro (brutto) 3. Konsorcjum: - TORPOL Sp. z o.o. Poznań, - FEROCO S.A. Poznań, - Przeds
PRZECZYTAJposzczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 13 026 358,36 EURO brutto ; zadanie nr 2 - 10 331 679,13 EURO brutto , zadanie nr 3 – 10 357 699,45 EURO brutto . 3. Oferta nr 3: • Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo [...] Przemysłowego „BUDUS” Łączna kwota na wykonanie zadnia nr 3 to – 6 883 888,21 EURO brutto . 5. Oferta nr 5 • Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe „MOSTY” S.A. • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych [...] Oferowana cena na poszczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 12 470 209,69 EURO brutto ; zadanie nr 2 - 10 826 854,03 EURO brutto , zadanie nr 3 – 9 568 042,49 EURO brutto . 2. Oferta nr 2: • Torpol Sp. z o
PRZECZYTAJszerokości 120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o p [...] płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano wykorzystanie ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Budowa hali peronowej dworca Łódź Fabryczna zaczęła się … od jej sufitu [...] wylany pierwszy metr sześcienny betonu, który stworzy dach hali peronowej, wykopano dodatkowo ok. 1,5 m gruntu od poziomu posadowienia płyty. Na odpowiednio wyrównanym i zagęszczonym podłożu układany jest
PRZECZYTAJBudowa dworca Łódź Fabryczna
18.12.2012
wywiezione 1,5 mln m3 ziemi. Wykonawca wykorzysta ok. 70 tys. m3 betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia. Prace potrwają około 8 miesięcy. Będą przerywane, jeśli temperatura spadnie poniżej minus 10 stopni [...] przesiadki z tramwajów czy autobusów do pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Hala dworca znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery perony i osiem torów. Projekt zakłada również budowę tuneli wybiegających [...] Kolejowe S.A. na inwestycję przeznaczają - 1,288 mld zł, samorząd Łodzi - 412,9 mln zł, a PKP S.A. - 57,5 mln zł. W sumie wartość inwestycji to ponad 1,75 mld zł brutto. Plac budowy nowego dworca jest już
PRZECZYTAJes Sanchez Dominguez – Sando S.A. oferta na kwotę 49 000 000,00 zł netto, 60 270 000, 00 zł brutto 5. Konsorcjum: • EUROVIA POLSKA S.A. • EUROVIA CS, a.s. oferta na kwotę 48 985 410,14 zł netto, 60 252 [...] Bilfinger Berger Budownictwo S.A. oferta na kwotę 48 730 704,58 zł netto, 59 938 766, 63 zł brutto 10. Konsorcjum : • POL-DRÓG Piła Sp. z o.o. • POL-DRÓG Gdańsk Sp. z o.o. • POL-DRÓG Warszawa Sp. z o.o
PRZECZYTAJW spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele: Urzędów Gminy Brzeziny i Rogów, Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie, Ingeniería IDOM Internacional S.A., PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei
PRZECZYTAJ80 km/h, czyli aż czterokrotnie szybciej niż przed remontem. Podróż z Płocka do Gdyni wyniesie około 5 godzin. Zyskali także kierowcy - dzięki wymianie nawierzchni na ośmiu przejazdach kolejowo – drogowych [...] prędkość pociągów pasażerskich wzrosła do 100 km/h, co skróciło czas podróży pomiędzy miastami o około 10 minut. Sprawniejsze są także przejazdy składów towarowych z wagonami – cysternami do rafinerii PKN
PRZECZYTAJ