Wyniki wyszukiwania
mogły rozwinąć prędkość 140 km/h, co w efekcie skróci czas ich przejazdu i poprawi komfort podróży. Prace rozpoczną się w ciągu najbliższych tygodni i zakończą w 2012 roku. Wartość wynagrodzenia wykonawcy
PRZECZYTAJlokalnym centrum sterowania w Olsztynie. Przebudowa stacji Olsztyn Główny jest kolejnym etapem projektu „Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo – Olsztyn”. Wartość przebudowy stacji Olsztyn Główny
PRZECZYTAJstrony ul. Marii Zientary-Malewskiej, które umożliwi dodatkowy dostęp na perony. Wykonawca prowadzi prace pomiędzy skarpą a peronem. Przejście o długości 140 metrów będzie szersze oraz wyższe. Mieszkańcy
PRZECZYTAJroboty, a to wpływa m.in. na utrzymanie planowych kursów pociągów. Pojazd będzie wykorzystywany do prac inwestycyjnych i przy bieżącym utrzymaniu sieci trakcyjnej. Międzynarodowe Targi Technologii Transportu
PRZECZYTAJoraz lodu i szronu z sieci trakcyjnej jest w zlokalizowany w istotnych punkach linii. W gotowości do pracy jest 179 zespołów szybkiego usuwania awarii i 18 zespołów kolejowego ratownictwa technicznego. Do
PRZECZYTAJinstalację systemu informacji pasażerskiej oraz monitoringu planowane jest w ramach projektu pn.: „Prace na linii kolejowej nr 93 na odcinku Trzebinia – Oświęcim – Czechowice Dziedzice”.
PRZECZYTAJbezpieczeństwa. Na przejazdach zostanie również wymienione oświetlenie na nowoczesne - energooszczędne. Prace będą prowadzone bez wpływu na rozkładowy ruch pociągów. Finansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy
PRZECZYTAJnawierzchnia, dzięki czemu kierowcy przejadą przez tory sprawniej. PLK S.A. podpisały umowę na realizację prac z konsorcjum firm Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. oraz Alstom Polska S.A. Zakończenie zadania planowane
PRZECZYTAJśredniej prędkości o 1 km/h to duże wyzwanie, osiągalne dzięki skutecznej realizacji inwestycji i prac utrzymaniowych. Kolejne istotne zadania, w tym te na linii Skierniewice – Łuków czy Ełk – Białystok
PRZECZYTAJsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej, które poprawiły również bezpieczeństwo kierowców. Projekt „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., Etap I: Łódź [...] Łódź Kaliska – Zduńska Wola” jest realizowany w formule projektuj i buduj. Całkowity koszt prac, współfinansowanych ze środków unijnych CEF „Łącząc Europę”, to niemal 387 mln zł brutto. Liczby inwestycji:
PRZECZYTAJ