• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowych-czasach-2689

Kolej w nowych czasach!

15.12.2014

Wielu podróżnych było wczoraj zaskoczonych, że ze stolicy nad morze można dotrzeć już w niecałe trzy godziny. Bezkonkurencyjna jest podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa [...] kilometrów. Pasażerowie kupili już ok. 61 tys. biletów na przejazdy EIP. Dziś PKP Intercity oferuje podróżnym 23 połączenia pociągami Express Intercity Premium. Przypominamy, że trwa konkurs #cześćpendolino [...] i studenci mogą podróżować jeszcze taniej. W pociągach Express InterCity Premium do dyspozycji podróżnych są ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki, lampki oraz gniazdka elektryczne przy każdym miejscu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pendolino-juz-na-torach-2688

Pendolino już na torach!

14.12.2014

km torów. Oddamy podróżnym blisko 200 nowych peronów – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Pociągi Express InterCity Premium oferują podróżnym wyższy standard obsługi [...] pasażerów. Pociągami Express InterCity i Express InterCity Premium pojechało dziś ponad 10 tys. podróżnych – to o prawie 2 razy więcej niż w analogicznym dniu ubiegłego roku. Do godz. 18.00 składy EIP pokonały [...] zamówili blisko 200 jajecznic. Dużym powodzeniem cieszyły się również pierogi ruskie. Każdy z podróżnych otrzymał dodatkowo poczęstunek wliczony w cenę biletu - ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-na-swieta-2692

Koleją na święta

23.12.2014

wystawiła dodatkowe patrole w pociągach, na dworcach oraz na szlakach kolejowych Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy Straży Ochrony Kolei - 22 47 40 000. Szczegółowych informacji na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-korzystaja-z-nowych-przystankow-kolejowych-2693

Podróżni korzystają z nowych przystanków kolejowych

23.12.2014

Krakowa – niecałe dwie. Obiekt jest wyposażony w wiaty, ławki, monitoring, urządzenia informacji podróżnych, oświetlenie i tablice z rozkładem jazdy. Dojście do peronu zapewnia bezpieczne przejście podziemne [...] podczas modernizacji linii poznańskiej, jest przewidywany do stałej obsługi pasażerów. Ułatwia podróżnym bezpośrednie dotarcie do jednej z dzielnic Wrocławia, bez potrzeby wjeżdżania na dworzec Wrocław [...] Widzew, od września ułatwiają podróże mieszkańców aglomeracji łódzkiej. Każdy z nich ma wiatę dla podróżnych, a dostęp ułatwiają windy lub pochylnie. Ponadto przystanki zostały wyposażone w stojaki na rowery

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

czas przejazdu m.in. do Rawicza i Obornik Śląskich. Na dolnośląskim odcinku trasy do dyspozycji podróżnych są już nowe perony i wiaty m.in. w Żmigrodzie, Osoli, Obornikach Śląskich. Dobre czasy przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowa-fosowskie-rekordowo-krotka-podroz-koleja-2705

Częstochowa – Fosowskie: Rekordowo krótka podróż koleją

19.01.2015

Częstochowa – Fosowskie oznacza nie tylko krótsze czasy przejazdu. To także wyższy komfort obsługi podróżnych. Budowa wiat, instalacja nowoczesnego systemu nagłośnienia i tablic informacyjnych, usunięcie barier

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

inwestycje, by modernizacji linii towarzyszyły pozytywne zmiany przystanków stacji i dworców, by podróżny miał jednolity najlepszy standard obsługi. Pomimo ryzyk, które zawsze towarzyszą dużym projektom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-koncepcja-stacji-warszawa-zachodnia-2710

Nowa koncepcja stacji Warszawa Zachodnia

24.01.2015

koncepcji jej przebudowy było zwiększenie częstotliwości ruchu pociągów i poprawienie obsługi podróżnych – mówi Marcin Mochocki, pełnomocnik zarządu ds. inwestycji w PKP Polskich Liniach Kolejowych S [...] kolejne obiekty do odpowiedniej obsługi pasażerów oraz z odpowiednim wyprzedzeniem informować podróżnych o zmianach - mówi Jarosław Bator, członek zarządu PKP S.A. Zaplanowane przez PLK działania obejmują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/2-mln-zl-na-lepszy-dostep-do-kolei-w-zamosciu-2712

2 mln zł na lepszy dostęp do kolei w Zamościu

27.01.2015

Nowe przystanki w Zamościu powstają na trasie biegnącej z Lublina przez Rejowiec do Hrubieszowa. Prace prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmują budowę dwóch nowych peronów o długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pasazerow-na-szczecinskich-peronach-2714

Poprawa obsługi pasażerów na szczecińskich peronach

29.01.2015

Szczecin Dąbie – nowy peron Rewitalizacja peronu nr 1 na stacji Szczecin Dąbie poprawiła obsługę podróżnych. Obiekt zyskał nową nawierzchnię i został podwyższony, dzięki czemu pasażerowie maja ułatwiony [...] nową nawierzchnię i tablice informacyjne. Ponadto bezpieczniejsze przekraczanie torów zapewnia podróżnym zmodernizowane przejście. Prace kosztowały ok. 480 tys. zł. Już w 2012 roku na stacji Szczecin Główny

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook