Wyniki wyszukiwania
Przedsięwzięcie skróci przejazd pociągów dalekobieżnych w kierunku Zakopanego o ok. 12-15 minut, a lokalnych o ok. 5 minut. Mieszkańcom Krakowa i turystom od ubiegłego roku służy połączenie Wieliczka – Kraków
PRZECZYTAJpasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu pasażerskim oraz o 45 minut pociągów towarowych w stosunku do obecnego rozkładu jazdy, a także stworzenie
PRZECZYTAJpasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu pasażerskim oraz o 45 minut pociągów towarowych w stosunku do obecnego rozkładu jazdy, a także stworzenie
PRZECZYTAJinwestycji na tzw. „Wiedence” będzie m.in. skrócenie czasu przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o ok. 10 minut. Specjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała
PRZECZYTAJkomfortowe. Dzięki inwestycji PLK, planowane jest skrócenie podróży na modernizowanym szlaku o ok. 10 minut. Teraz pociągi pasażerskie jadą z prędkością 60 km/h, po wymianie torów planowane jest przyśpieszenie
PRZECZYTAJże skróci się czas przejazdu między stolicą województwa podkarpackiego, a Krosnem o około 20 - 25 minut. Organizatorzy przewozów pasażerskich zyskają możliwości przygotowania lepszej oferty dla podróżnych
PRZECZYTAJDziś na tej trasie jeździ codziennie kilkadziesiąt pociągów. Przejazd najszybszym zajmuje poniżej 50 minut. Linia Kraków – Mysłowice to fragment jednego z najważniejszych korytarzy transportowych w Europie
PRZECZYTAJw. Od 10 czerwca na trasę Jarocin – Września – Gniezno wyjedzie 6 par pociągów. Podróż zajmie 70 minut. Podróżni skorzystają z wyższych i wygodniejszych peronów z nową nawierzchnią. Są estetyczne ławki
PRZECZYTAJPoprzednie prace pozwoliły skrócić czas przejazdu z Radomia do Skarżyska Kamiennej o około 20 minut. W latach 2014 – 15 PLK wydała na to ponad 60 mln zł. W maju rusza remont na 7 kilometrowym odcinku ze
PRZECZYTAJdługość 17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszone lub opuszczane w czasie od 2 do 4 minut. W ciągu doby przęsło zwodzone jest podnoszone i opuszczane średnio 10 – 16 razy dla przepuszczania
PRZECZYTAJ