Wyniki wyszukiwania
także nowe obiekty: Mielec Południowy i Chorzelów Południowy. – Rządowy Program Przystankowy ma na celu przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu w Polsce, w tym na Podkarpaciu. Dzięki budowie dodatkowych
PRZECZYTAJOd niedzieli, 10 grudnia, dojedziemy pociągiem – najbardziej ekologicznym środkiem transportu zbiorowego – do portu lotniczego Katowice Airport od strony Zawiercia i Tarnowskich Gór. Połączenia będą r
PRZECZYTAJPociągiem do uzdrowiska w Ciechocinku
05.12.2023
Linii Kolejowych S.A. Zgodnie z zapisami listu intencyjnego, PLK SA deklarują wolę podjęcia działań w celu zabezpieczenia środków finansowych oraz realizację prac remontowych, niezbędnych do przywrócenia połączeń
PRZECZYTAJKolej bliżej mieszkańców Małopolski
08.12.2023
Przystankowy przyczynia się do eliminowania wykluczenia komunikacyjnego w każdym regionie Polski. Coraz więcej mieszkańców uzyskuje lepszy dostęp do wygodnego, ekologicznego transportu kolejowego. Z nowych
PRZECZYTAJparkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowę miejsc parkingowych w siedmiu lokalizacjach, w dwudziestu dwóch
PRZECZYTAJLepsze podróżne na południu Małopolski
16.12.2019
Z Suchej do Chabówki też po nowym torze PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na modernizację ostatniego, środkowego odcinka kolejowej „zakopianki”, z Suchej Beskidzkiej do Chabówki. Prace z
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły waloryzacje umowy w trakcie budowy tunelu w Łodzi ze względu na niekorzystne zmiany w polskiej i światowej gospodarce spowodowane wojną na Ukrainie. Wzrost
PRZECZYTAJwyniesie szacunkowo ok. 6 – 8 min. – Polska kolej wraca na właściwe tory i z roku na rok staje się coraz bardziej dostępnym, efektywnym oraz przewidywalnym środkiem transportu. Dzięki realizowanym inwestycjom
PRZECZYTAJGotowy jest teren pod budowę nowego przystanku kolejowego – Radom Wschodni. Wykonawca zdemontował starą konstrukcję wiaduktu w ciągu ul. Żeromskiego i Lubelskiej w Radomiu, w tym podporę wiaduktu, któ
PRZECZYTAJpozwoliły na sprawdzenie nowopowstałej konstrukcji pod względem statycznym i dynamicznym. Do tego celu, wykorzystano m.in. skład połączonych ze sobą trzech lokomotyw spalinowych, o łącznej wadze 360 ton
PRZECZYTAJ