• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 730, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-europejskim-kongresie-gospodarczym-3377

PLK obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym

11.05.2017

przyspieszyły. - Rok 2017 to bardzo dynamiczny okres. Od stycznia tego roku podpisaliśmy umowy na kwotę 6,5 mld zł. Krajowy Program Kolejowy zostanie zrealizowany w całości, a do końca 2017 r. będziemy mieli [...] realizacji inwestycji z KPK do 2023 roku zostanie podniesiona prędkość na liniach klejowych o długości 8,5 tys. km, a zarządca infrastruktury przebuduje 9 tys. km torów. - Nie boimy się utraty środków. Co więcej [...] dojedziemy pociągiem do 18 miast wojewódzkich. Średnia prędkość handlowa pociągów przekroczy 100 km/h. PLK obecnie planują projekty ze znacznym wyprzedzeniem. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są największym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-ostatni-etap-modernizacji-trzech-wiaduktow-na-polnocy-krakowa-3742

Rusza ostatni etap modernizacji trzech wiaduktów na północy Krakowa

14.05.2018

Trwająca modernizacja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa [...] na ul. Zielony Most i ul. Godlewskiego. W obu przypadkach roboty budowlane potrwają dłużej, bo ok. 3,5 miesiąca. W tym czasie wykonawca będzie musiał rozebrać stare elementy wiaduktów, a także przebudować

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-i-etapu-modernizacji-stacji-gdynia-glowna-osobowa-668

Zakończenie I etapu modernizacji stacji Gdynia Główna Osobowa

03.12.2009

przejazd kolejowy, umożliwiający dojazd do nastawni. W sumie przebudowano 13 km sieci trakcyjnej, 5,7 km toru, 45 rozjazdów. W 2010 roku rozpocznie się drugi etap modernizacji stacji, który obejmie swoim [...] stacji to przede wszystkim zwiększona prędkość pociągów przejeżdżających przez stację: z 40 do 60 km/h, co wpłynie na poprawę płynności ruchu pociągów i skrócenia czasu ich przejazdu. Dzięki nowoczesnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczelismy-ostatni-etap-przebudowy-linii-skierniewice-lowicz-10926

Rozpoczęliśmy ostatni etap przebudowy linii Skierniewice – Łowicz

22.07.2025

ową w tej miejscowości. Pociągi pasażerskie przyspieszą do 160 km/h (z obecnych 100 km/h), a towarowe do 100 km/h (z obecnych 70 km/h). W efekcie o kilka minut skróci się czas podróży ze Skierniewic do [...] (LCS) w Skierniewicach. Poziom bezpieczeństwa zwiększą nowe urządzenia oraz wymiana nawierzchni na 5 przejazdach kolejowo-drogowych. Prace na odcinku Bełchów – Skierniewice realizowane są ze środków Krajowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzowska-estakade-kolejowa-sprawdza-lokomotywa-4127

Gorzowską estakadę kolejową sprawdza lokomotywa

07.03.2019

odnowionej konstrukcji estakady. Lokomotywa spalinowa ST 44 przejeżdża przez obiekt z prędkością 5 km/h. Zatrzymuje się na w rejonie dworca, odnowionych wiaduktów i na estakadzie. W tym czasie zespół ekspertów [...] do obsługi ciężkich składów. Nowy tor pozwoli na przejazd pociągów z prędkością maksymalną 120 km/h. Dzięki specjalnym matom zamontowanym w podtorzu zmniejszy się także hałas. Prowadzone dziś próby o [...] tzw. dynamiczne próby. Lokomotywa przejedzie wtedy estakadą w obu kierunkach z prędkością do 120 km/h. Prowadzone próby obciążeniowe oznaczają, że prace budowlane na estakadzie zbliżają się już do końca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzmocniona-estakada-remontowane-wiadukty-w-gorzowie-wielkopolskim-3722

Wzmocniona estakada, remontowane wiadukty w Gorzowie Wielkopolskim

08.05.2018

ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 90,5 mln netto zł, z czego [...] poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h, co pozwoli na skrócenie czasu podróży. Gorzów – zmiany w komunikacji kolejowej Szeroki zakres prac [...] nowych standardów obsługi podróżnych . Zasadnicze prace obejmują remont 50 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. W ramach modernizacji odnawiany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-i-ladniejsza-wroclawska-estakada-kolejowa-652

Szybsza i ładniejsza wrocławska estakada kolejowa

05.11.2009

ie jazdy na estakadzie z prędkością 60 km/h60 km/h. Dotychczas prędkość pociągów, ze względu na zły stan techniczny, była ograniczona miejscami do 20 -30 km/h. Koszt prac na estakadzie i wiaduktach: 25 [...] budowlane na przyczółkach. Realizacja zadań wymaga sprawnej organizacji działań przy torowisku na poziomie 5m ponad ulicami. Przy wyłączeniu jednego z trzech biegnących na estakadzie torów, ekipy remontowe pracują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-estakadach-nowa-era-kolei-w-krakowie-4283

Pociągi na estakadach – nowa era kolei w Krakowie

01.07.2019

wiadukty i estakady pod pierwszym z czterech torów. Do ich budowy zużyto 7,5 tys. m3 betonu oraz 910 ton stali. Nowy tor, o długości ok. 1,5 km, ułożono na 2,8 tys. ton tłucznia. Dzięki zastosowaniu najnowszych [...] ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi poruszać się będą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt „Prace na linii kolejowej E30

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-rawiczu-na-linii-wroclaw-poznan-wiadukty-eliminuja-kolizje-5861

W Rawiczu na linii Wrocław – Poznań wiadukty eliminują kolizje

30.06.2021

najszybsze składy pojadą z prędkością 160 km/h w ok. 90 min. Już skrócił się czas podróży z Wrocławia do Poznania nawet do 1:40 h – przed rokiem było to ok. 2:20 h. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na [...] o – Czempiń” obejmuje ok. 70 km dwutorowej linii. Lepszy dostęp do kolei zapewniają nowe perony na 5 stacjach i 6 przystankach. Pociągi sprawnie jeżdżą nowymi torami z siecią trakcyjną i nowoczesnymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-elk-korsze-przygotowania-do-elektryfikacji-6782

Trasa Ełk – Korsze – przygotowania do elektryfikacji

11.03.2022

zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym [...] 2021-2027. Efekty inwestycji Dzięki inwestycji w regionie poprawi się komfort obsługi pasażerów na 5 przystankach i stacjach w Woszczelach, Starych Juchach, Wydminach, Siedliskach i Giżycku. Podróżni zyskają

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 730.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook