• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy szans. Rezultatów: 57, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/warszawa-lublin-postepy-w-modernizacji-linii-nr-7-4562

Warszawa-Lublin – postępy w modernizacji linii nr 7

czasu podróży zwiększy atrakcyjność obu regionów. Szybkie połączenie Lublina z Warszawą zwiększa szanse na przyciągnięcie nowych inwestorów i przyśpieszenie rozwoju lokalnej gospodarki. Modernizowane tory

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-rynku-kolejowego-4349

PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego

03.09.2019

towarowych – utrzymanie deklarowanych rozkładów jazdy. Dlatego są sytuacje, gdy wykonawcy „nie dostają szans” by nadgonić opóźnienia w inwestycji kosztem dodatkowych zamknięć i ograniczenia przepustowości. Takie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-pilnuja-sieci-trakcyjnej-na-kolei-4194

Nowe technologie pilnują sieci trakcyjnej na kolei

19.04.2019

h przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. znajduje się pod wysokim napięciem 3 kV. Człowiek nie ma szans na przeżycie, gdy dotknie elementów pod napięciem. Zabronione jest ingerowanie w konstrukcje sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-docenione-przez-men-za-rozwoj-ksztalcenia-zawodowego-4163

PLK docenione przez MEN za rozwój kształcenia zawodowego

29.03.2019

A zapewniają możliwość odbycia praktyk zawodowych u boku wykwalifikowanych pracowników. Mają oni szanse pracować m.in. na nowoczesnym symulatorze urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Sprzęt pomaga wdrożyć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zero-tolerancji-dla-przechodzenia-przez-tory-kolejowe-w-miejscach-niedozwolonych-1756

Zero tolerancji dla przechodzenia przez tory kolejowe w miejscach niedozwolonych

04.10.2012

wszystkim dla życia i zdrowia ludzi. W zderzeniu z rozpędzonym pociągiem człowiek nie ma żadnych szans, a następstwem nieostrożności jest tragedia poszkodowanych i ich rodzin. Przechodzenie przez tory [...] jadący z prędkością 80 km/h hamuje na dystansie ok. 300 m, a człowiek w kontakcie z nim nie ma żadnych szans. Dlatego zapewniamy możliwości bezpiecznego przechodzenia przez tory i równocześnie apelujemy o właściwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-inwestycji-kolejowych-dla-oswiecimia-i-okolic-3889

Program inwestycji kolejowych dla Oświęcimia i okolic

27.08.2018

powiedziała, do tej pory takie regiony pozostawały niedoinwestowane, co przekładało się na mniejsze szanse rozwojowe i wykluczenie społeczne ich mieszkańców. Przedstawiciele PLK podpisali umowę za pół miliarda

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-wiecej-polaczen-kolejowych-i-nowe-przystanki-3256

Wrocław - więcej połączeń kolejowych i nowe przystanki

19.12.2016

przedsięwzięcie jest bardzo ważne dla Wrocławia. Da co najmniej dwie główne korzyści. Po pierwsze szanse na zmniejszenie samochodowego ruchu wjazdowego do Wrocławia, gdyż powstanie dla mieszkańców przyległych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-i-konkurencyjna-kolej-to-rozwoj-calej-gospodarki-spolki-grupy-pkp-juz-po-raz-szosty-na-forum-ekonomicznym-w-krynicy-3175

Nowoczesna i konkurencyjna kolej to rozwój całej gospodarki. Spółki Grupy PKP już po raz szósty na Forum Ekonomicznym w Krynicy

09.09.2016

Maciej Libiszewski, Prezes PKP CARGO. W trakcie dyskusji podkreślał, że kolej potrzebuje wyrównania szans i że należy dążyć do podniesienia jej udziału w polskim miksie transportowym. – Kolej jest środkiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/straz-ochrony-kolei-zero-tolerancji-dla-przechodzenia-przez-tory-i-po-obiektach-kolejowych-3041

Straż Ochrony Kolei: zero tolerancji dla przechodzenia przez tory i po obiektach kolejowych

01.04.2016

było przechodzenie w miejscu niedozwolonym przez wiadukt. W takich przypadkach maszyniści nie mają szans na zatrzymanie pociągu, który hamuje kilkaset metrów. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/szanse-i-bariery-utrzymania-infrastruktury-kolejowej-1-2155

Szanse i bariery utrzymania infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 57.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook