Wyniki wyszukiwania
czasu podróży zwiększy atrakcyjność obu regionów. Szybkie połączenie Lublina z Warszawą zwiększa szanse na przyciągnięcie nowych inwestorów i przyśpieszenie rozwoju lokalnej gospodarki. Modernizowane tory
PRZECZYTAJPLK wobec publikacji Rynku Kolejowego
03.09.2019
towarowych – utrzymanie deklarowanych rozkładów jazdy. Dlatego są sytuacje, gdy wykonawcy „nie dostają szans” by nadgonić opóźnienia w inwestycji kosztem dodatkowych zamknięć i ograniczenia przepustowości. Takie
PRZECZYTAJh przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. znajduje się pod wysokim napięciem 3 kV. Człowiek nie ma szans na przeżycie, gdy dotknie elementów pod napięciem. Zabronione jest ingerowanie w konstrukcje sieci
PRZECZYTAJA zapewniają możliwość odbycia praktyk zawodowych u boku wykwalifikowanych pracowników. Mają oni szanse pracować m.in. na nowoczesnym symulatorze urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Sprzęt pomaga wdrożyć
PRZECZYTAJwszystkim dla życia i zdrowia ludzi. W zderzeniu z rozpędzonym pociągiem człowiek nie ma żadnych szans, a następstwem nieostrożności jest tragedia poszkodowanych i ich rodzin. Przechodzenie przez tory [...] jadący z prędkością 80 km/h hamuje na dystansie ok. 300 m, a człowiek w kontakcie z nim nie ma żadnych szans. Dlatego zapewniamy możliwości bezpiecznego przechodzenia przez tory i równocześnie apelujemy o właściwe
PRZECZYTAJpowiedziała, do tej pory takie regiony pozostawały niedoinwestowane, co przekładało się na mniejsze szanse rozwojowe i wykluczenie społeczne ich mieszkańców. Przedstawiciele PLK podpisali umowę za pół miliarda
PRZECZYTAJprzedsięwzięcie jest bardzo ważne dla Wrocławia. Da co najmniej dwie główne korzyści. Po pierwsze szanse na zmniejszenie samochodowego ruchu wjazdowego do Wrocławia, gdyż powstanie dla mieszkańców przyległych
PRZECZYTAJMaciej Libiszewski, Prezes PKP CARGO. W trakcie dyskusji podkreślał, że kolej potrzebuje wyrównania szans i że należy dążyć do podniesienia jej udziału w polskim miksie transportowym. – Kolej jest środkiem
PRZECZYTAJbyło przechodzenie w miejscu niedozwolonym przez wiadukt. W takich przypadkach maszyniści nie mają szans na zatrzymanie pociągu, który hamuje kilkaset metrów. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół
PRZECZYTAJ