• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stary. Rezultatów: 236, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/marcowa-korekta-rozkladu-jazdy-3-9450

Marcowa korekta rozkładu jazdy

01.03.2024

przygotowaniem łącznie 15 km linii kolejowych nr 234 na odcinku Gdańsk Kokoszki – Stara Piła oraz nr 229 na odcinku Stara Piła – Glincz. Od 10 marca będzie to alternatywna trasa łącząca Kartuzy z Gdańskiem [...] W ramach projektu PLK S.A. przebudowały perony na stacjach i przystankach Gdańsk Kokoszki, Leźno, Stara Piła i Żukowo Zachodnie. Obiekty zostały dostosowane także do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach [...] zapewni nowy przystanek Otomino na trasie Gdańsk – Kartuzy (tzw. bajpas kartuski), pomiędzy stacjami Stara Piła i Żukowo Zachodnie. Lokalizacja obiektu w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego zapewni łatwy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otomino-nowy-przystanek-ulatwi-podroz-koleja-do-trojmiasta-6332

Otomino – nowy przystanek ułatwi podróż koleją do Trójmiasta

05.11.2021

ramach inwestycji „Przygotowanie linii kolejowych nr 234 na odcinku Gdańsk Kokoszki – Stara Piła oraz nr 229 na odcinku Stara Piła – Glincz jako trasy objazdowej” na czas realizacji projektu „Prace na alternatywnym [...] Dodatkowe miejsce zatrzymań pociągów będzie na linii Pruszcz Gdański – Łeba (nr 229), pomiędzy stacjami Stara Piła i Żukowo Zachodnie. Lokalizacja w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego zapewni łatwy dostęp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-przejscia-na-stacji-opole-glowne-1628

Remont przejścia na stacji Opole Główne

03.04.2012

Aktualnie naprawiane są ściany. Zdejmowana jest stara zniszczona okładzina z cegły klinkierowej, zastąpi ją nowa cegła. Przejście utrzyma charakter podobnych obiektów na stacjach w Brzegu i Wrocławiu Wykonane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-nad-narwia-plk-przywracaja-polaczenie-ostroleka-chorzele-6657

Nowy most kolejowy nad Narwią – PLK przywracają połączenie Ostrołęka – Chorzele

03.02.2022

przygotowane podpory zajęło 21 dni. Wykonawca rozpocznie teraz montaż torów na nowej przeprawie. Stary, zdemontowany wcześniej most, składał się z trzech łukowych przęseł. Obecnie na linii przebudowywane [...] Wykonawca układa nowe tory. Nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zastępują stary sprzęt. Na stacji Ostrołęka budowane jest lokalne centrum sterowania (LCS). Standard obsługi podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-tychow-z-oswiecimiem-przygotowuja-plk-4851

Połączenie kolejowe Tychów z Oświęcimiem przygotowują PLK

21.07.2020

i Nowy Bieruń oraz z przystanków Orzesze Miasto, Orzesze Zawiść, Łaziska Kopanina, Wyry i Bieruń Stary. Wszystkie perony będą wyższe, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Perony zyskają nowe wiaty [...] rozkładami jazdy. Szybciej i wygodniej po nowych torach Zostanie utworzone połączenie Tychy – Bieruń Stary – KWK Piast – Nowy Bieruń – Oświęcim. Dzięki temu Tychy i Oświęcim zyskają bezpośrednie połączenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-standard-podrozowania-kolejowym-szlakiem-z-tarnowa-do-muszyny-i-krynicy-10521

Coraz lepszy standard podróżowania kolejowym szlakiem z Tarnowa do Muszyny i Krynicy

27.02.2025

następnych zadań na „kryniczance” za blisko 118 mln zł netto ze środków KPK i własnych Spółki. Na odcinku Stary Sącz – granica państwa wyremontujemy tory i 23 przejazdy kolejowo-drogowe oraz 60 obiektów inżynieryjnych [...] Dzięki pracom wyeliminujemy ograniczenia w ruchu i podniesiemy prędkość nawet do 120 km/h na szlaku Stary Sącz – Rytro. Zwiększymy jednocześnie poziom bezpieczeństwa. Ponadto zabudowa toru bezstykowego wpłynie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-ozarow-mazowiecki-plk-rozpoczynaja-przebudowe-6755

Na stacji Ożarów Mazowiecki PLK rozpoczynają przebudowę

08.03.2022

Na stacji w Ożarowie Mazowieckim dwa nowe wyspowe perony zastąpią jeden stary. Będą wyposażone w funkcjonalne oświetlenie, tablice informacyjne, ławki oraz nowe wiaty, które swoją formą i kształtem będą [...] dojście do pociągów zapewni przejście podziemne wyposażone w windy i schody. Zlikwidowana zostanie stara kładka. Przebudowany zostanie układ torów i rozjazdów oraz wymieniona sieć trakcyjna. Dzięki przebudowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbudowa-mostu-na-rzece-poprad-na-linii-kolejowej-nr-96-tarnow-leluchow-815

Odbudowa mostu na rzece Poprad na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów

30.07.2010

kolejowego na rzece Poprad, na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów, na szlaku Nowy Sącz Biegonice – Stary Sącz”. W zakresie robót budowlanych jest : 1. odbudowa mostu, 2. odbudowa toru kolejowego na i przy [...] zniszczeniu uległ most kolejowy na linii nr 96 Tarnów – Leluchów, na szlaku Nowy Sącz Biegonice – Stary Sącz. Działanie żywiołu spowodowało zmianę nurtu rzeki, podmycie lewego brzegu oraz dwóch filarów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1187

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

15.02.2011

Prędkości tel. +48 22 473 2442 www.pois.gov.pl Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-radom-nowym-torem-na-odcinku-warka-dobieszyn-5363

Warszawa – Radom: nowym torem na odcinku Warka – Dobieszyn

05.02.2021

i modernizowane stacje i przystanki m.in.: Kruszyna, Wola Bierwiecka, Bartodzieje, Lesiów, Radom Stara Wola. Budowane są nowe konstrukcje peronów. Nad rzeką Radomką gotowa jest betonowa przeprawa. To dwie [...] betonu, czyli około 80 betoniarek. Rozpoczęły się prace przy wiadukcie na ul. Kozienickiej w Radomiu. Stary wiadukt zostanie rozebrany i w jego miejscu powstanie zupełnie nowa konstrukcja. Obiekt będzie się

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 236.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook