Wyniki wyszukiwania
peron przystanku Warszawa Gocławek pod wiaduktem na ul. Marsa. Budowane jest przejście podziemne z pochylniami i schodami oraz dojściem na peron. Windy i schody ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa
PRZECZYTAJktóry zastąpił dwa dotychczasowe. Jest wyższy, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągów, a pochylnia, ścieżki naprowadzające i antypoślizgowa nawierzchnia ułatwiają dostęp wszystkim podróżnym, w tym
PRZECZYTAJgabloty z rozkładem jazdy. Osobom o ograniczonej możliwości poruszania dostęp do pociągów ułatwi pochylnia. Na potrzeby rowerzystów ustawione zostały stojaki rowerowe. Projekt jest współfinansowany przez
PRZECZYTAJantypoślizgową nawierzchnię i jasne, ekologiczne oświetlenie LED. Na peron prowadzą zadaszone schody i pochylnia, zapewniające wygodny dostęp wszystkim podróżnym, w tym osobom o ograniczonej mobilności. W ramach
PRZECZYTAJperonach także po zmroku. Zaplanowano dwa dojścia do nowego peronu. Dostęp zapewnią schody oraz pochylnia od ul. Indrzejczyka w bliskim sąsiedztwie przejścia dla pieszych i wejścia do tunelu. Drugie dojście
PRZECZYTAJoraz system sygnalizacji czasu. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się dostępna jest pochylnia. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Dla bezpieczeństwa zamontowano monitoring
PRZECZYTAJprzy drogach dojazdowych. Wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej powstają żelbetowe ściany. Budowana jest pochylnia dla pieszych. W sąsiedztwie obiektu przygotowywany jest zbiornik retencyjny. Wartość inwestycji
PRZECZYTAJpodróży. Dogodny dostęp wszystkim pasażerom, także mającym trudności z poruszaniem się, umożliwi pochylnia. Ułatwieniem dla osób niewidomych będzie wypukła faktura i ścieżki naprowadzające na antypoślizgowej
PRZECZYTAJLinia otwocka: rusza kolejny etap prac
01.06.2023
peron przystanku Warszawa Gocławek pod wiaduktem na ul. Marsa. Budowane jest przejście podziemne z pochylniami i schodami oraz dojściem na peron. Windy i schody ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa
PRZECZYTAJoznakowanie. Pomocna w dostępie do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się będzie pochylnia. Dla podróżnych niewidomych i niedowidzących przewidziano także ścieżki dotykowe i pasy ostrzegawcze
PRZECZYTAJ