Wyniki wyszukiwania
Działdowa, Iławy czy Korsz. Nowością dla podróżnych będzie zupełnie nowa krawędź peronowa o długości 150 metrów, która powstała na przedłużeniu peronu nr 1. Z tej części stacji podróżni będą mieli zapewnione
PRZECZYTAJmazowieckich stacjach i przystankach. Nowe miejsca postojowe wybudujemy na linii Warszawa-Radom w Warce (150 miejsc), Rudzie Wielkiej (20 miejsc), Kruszynie (50 miejsc) i Woli Bierwieckiej (30 miejsc). Także
PRZECZYTAJpociągi jadące w kierunku Radomia i Warszawy. Przy stacji w Warce od strony ul. Kolejowej powstanie 150 miejsc postojowych, w tym 5 miejsc dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. W Rudzie Wielkiej
PRZECZYTAJingerujemy tą inwestycją - elementem połączenia Kraków - Nowy Sącz - w to, co zostało zbudowane prawie 150 lat temu. Patrząc na całość, obrazowo można to skrócić do jednego zdania: z Krakowa do Nowego Sącza
PRZECZYTAJNa stacji kontynuowane są prace związane z przebudową peronu nr 2, na których zamontowana zostanie 150-metrowa wiata oraz zabudowana winda z przejścia podziemnego. Zakończenie prac planowane jest w połowie
PRZECZYTAJponad 100 obiektami inżynieryjnymi - w tym 25 wiaduktami i mostami, których długość wynosi nawet do 150 metrów. Na nowych przystankach w Burkatowie i Jedlinie-Zdrój Centrum oraz odbudowanych w Bystrzycy
PRZECZYTAJAtrakcyjne kolejowe połączenie Świdnica – Jedlina Zdrój, możliwe dzięki rewitalizacji linii przez PLK S.A., zwiększyło w połowie roku dostępność komunikacyjną i atrakcyjność turystyczną regionu. Od 10
PRZECZYTAJpliku: 195 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 150 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 123 KB 2.3. Wykaz maksymalnych
PRZECZYTAJobsługę podróżnych w stronę Zduńskiej Woli, Łasku i Sieradza. Dwa perony jednokrawędziowe o długości 150 metrów wyposażone będą w ławki, wiaty, informację pasażerską, oświetlenie. Osobom o ograniczonych
PRZECZYTAJna ul. Marsa. Dla wygody pasażerów, przystanek został przesunięty w stronę Warszawy Wschodniej o ok 150 m. Budowane są windy i schody, które ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa Olszynka Grochowska
PRZECZYTAJ