Wyniki wyszukiwania
Kolejne spotkanie Rady Przewoźników
02.02.2012
rozwoju i Andrzej Pawłowski, członek Zarządu, dyrektor ds. sprzedaży. Marek Pawlik poinformował o pracach związanych z przygotowaniem Master Planu dla TAF TSI i TAP TSI (Master plan dla systemów telematycznych)
PRZECZYTAJw poziomie szyn, które są usytuowane na sześciu liniach kolejowych województwa lubelskiego. Zakres prac obejmuje zastosowanie nowoczesnych urządzeń zabezpieczających i sygnalizujących, podwyższenie kategorii
PRZECZYTAJprawie 800 pociągów. Od 29 czerwca rozpoczęliśmy niezwykle potrzebny remont mostu średnicowego - praca trwa non stop na trzy zmiany. Trwa także budowa przystanku w Ursusie i modernizacja linii Warszawa
PRZECZYTAJlinią Wrocław – Rawicz przejmie lokalne centrum sterowania we Wrocławiu. Ze względu na szeroki zakres prac i bezpieczeństwo podróżnych, przewidziane są zmiany w organizacji dojść na perony. Kompleksowa mo
PRZECZYTAJprzeszły nad częścią kraju, utrudniły ruch pociągów. Większość linii kolejowych była przejezdna dzięki pracy prawie 5700 osób i ciężkiego sprzętu odśnieżnego zaangażowanych w akcji „Zima” prowadzonej przez PKP
PRZECZYTAJPodczas objazdu zaprezentowano zmodernizowany wiadukt na Al. Solidarności w Warszawie, trwające prace na mostach na Żeraniu oraz w Modlinie, modernizowane obiekty na stacji kolejowej Nowy Dwór Mazowiecki
PRZECZYTAJfirmę Astaldi S.p.A. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie miał 18 miesięcy na realizację zadania. Prace budowlane rozpoczną się po sprawdzeniu przebiegu postępowania przetargowego i podpisaniu umowy z wykonawcą
PRZECZYTAJPrzystanek Warszawa Stadion otwarty
04.05.2012
monitoringu zwiększy bezpieczeństwo podróżnych i pomoże w utrzymaniu porządku na przystanku. W ramach prac budowlanych przebudowano również nawierzchnię torową odcinka podmiejskiej linii średnicowej (nr 448)
PRZECZYTAJCelem spotkania było przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar
PRZECZYTAJZakres przewidzianych prac obejmuje: modernizację nawierzchni torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii 448 o długości 2,3 km, modernizację peronów, modernizację przejścia podziemnego pod torami
PRZECZYTAJ