Wyniki wyszukiwania
Nowym torem z Warszawy na wschód
19.12.2012
wnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach budowę przejść podziemnych montaż megafonów i z oprogramowaniem umożliwiającym automatycznie przekazywanie komunikatów na przystankach
PRZECZYTAJhałasu i wibracji planuje się, szlifowanie szyn po modernizacji linii, budowę ekranów akustycznych, montaż elementów odblaskowych (tzw. wilczych oczu) oraz budowę w przepustach suchych chodników dla zwierząt
PRZECZYTAJStacja Brzeg do eksploatacji
13.01.2011
zakresie rozbiórki i budowy 15 km toru. Po demontażu starych, zabudowano 32 nowe rozjazdy. Wykonano montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz z system EBILOCK 950. Powstało 18 km nowej sieci
PRZECZYTAJOgłoszony przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przetarg na prace w rejonie stacji Zawiercie obejmuje montaż nowych komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, które zastąpią istniejące urządzenia
PRZECZYTAJzrobiono już blisko 70 proc. prac konstrukcyjno-budowlanych. Wykonywana jest izolacja ścian oraz montaż odwodnienia. Przy budowie nowego peronu i rozbudowie przejścia podziemnego codziennie pracuje ki
PRZECZYTAJkonstrukcję wiaduktu o długości 108 m. Teraz na wysokości ponad 10 m kontynuuje prace związane m.in. z montażem zbrojenia. Budowane są nasypy drogowe prowadzące do wiaduktu. W Koziej Wsi (świętokrzyskie) są stalowe
PRZECZYTAJumiejętnościami do podjęcia pracy. – Budujemy nowoczesną kolej, dzięki modernizacji kolejowych szlaków, montażowi systemów i urządzeń komputerowych oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, które już usprawniają
PRZECZYTAJblisko 30 obiektów inżynieryjnych, w tym wiadukt kolejowy nad ul. Śląską w Świdnicy. Prowadzony jest montaż urządzeń sterowania i zabezpieczenia ruchu kolejowego. Na jednotorowej trasie Wrocław –Świdnica w
PRZECZYTAJstylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych, montażu urządzeń sterowania ruchem i wymiany rozjazdu. Wyzwaniem przy realizacji inwestycji było „przebicie”
PRZECZYTAJlinii Warszawa – Katowice. Pierwsza krawędź została zmodernizowana w marcu br. Wykonawca zakończył montaż nowych ławek i wiat. Na peronie znajduje się czytelne oznakowanie oraz gabloty z rozkładami jazdy
PRZECZYTAJ