Wyniki wyszukiwania
cztery betonowe podpory wiaduktu. Prace koncentrują się na przyczółkach. W listopadzie rozpocznie się montaż stalowej konstrukcji nad torami. Obiekt, na drodze powiatowej Wielka Wola – Sędów, będzie miał 141
PRZECZYTAJzakresie peronów na stacjach oraz przystankach. Wymiana torów, urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz montaż nowoczesnego systemu ERTMS/ETCS zapewni sprawne i bezpieczne podróże oraz przewóz towarów, a także
PRZECZYTAJpasażerom w podróży. Prace zrealizowano ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wartość montażu i wymiany wiat, gablot oraz tablic to 350 tys. zł. W tym roku planowane są kolejne działania na
PRZECZYTAJwprowadzenia większej liczby pociągów. Zwiększy bowiem przepustowość linii po przebudowie torów i montażu nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowymi i wymianie rozjazdów m.in. w Babimoście, Sulechowie
PRZECZYTAJGłówny m.in. od strony Działdowa i Iławy prowadzone są prace torowe. Wykonawca przygotował grunt do montażu nowych torów i rozjazdów. Zamontowano nowe bramki podtrzymujące sieć trakcyjną. Prace w tym miejscu
PRZECZYTAJdalekobieżnych. Podróżni zyskają także wyższy komfort obsługi. Na przebudowanych peronach przewidziano montaż nowych wiat, ławek i tablic informacyjnych. Ułatwieniem dla osób niewidomych i niedowidzących będzie
PRZECZYTAJZientary-Malewskiej. Powstało przeszklone zadaszenie wejścia do tunelu. Wykonawca przystępuje teraz do montażu granitowych płyt i budowy dojścia do istniejącego chodnika. Zbudowana zostanie wiata z miejscem na
PRZECZYTAJSpacerowej. Takie rozwiązanie usprawni komunikację na stacji. Prace w rejonie stacji Zawiercie obejmą montaż nowych komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, które zastąpią obecne urządzenia przekaźnikowe
PRZECZYTAJbudowę łącznika pomiędzy podmiejską linią średnicową a dalekobieżną linią średnicową. Prace obejmą montaż specjalnych ściany typu „larsen” przy nasypie linii średnicowej na wysokości wiaduktu kolejowego
PRZECZYTAJlub Węglińca i Zgorzelca. Bezpieczny przejazd pociągów będzie możliwy dzięki pracom związanym z montażem i sprawdzeniem urządzeń starowania ruchem na stacji Rokitki. Na roboty PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ