• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/760-mln-zl-na-kolejowe-inwestycje-w-wojewodztwie-slaskim-1885

760 mln zł na kolejowe inwestycje w województwie śląskim

25.03.2013

Kolejowej, których celem jest skrócenie czasu przejazdu pociągów z Warszawy do Katowic do niewiele ponad 2 godzin. Rewitalizacja pozwoli też na usprawnienie i przyśpieszenie ruchu towarowego w obrębie Zagłębia [...] – Opole umożliwi najszybszym pociągom przejazd między Warszawą, a Wrocławiem w czasie krótszym niż 4 godziny. Umowę na to zadanie zawarto z konsorcjum, w którym liderem jest Przedsiębiorstwo Napraw i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-katowice-kolejny-peron-w-budowie-1731

Nowe oblicze stacji Katowice - kolejny peron w budowie

07.09.2012

w pełni zakrytą halą peronową. Już od połowy roku pasażerowie korzystają z zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą modernizację peronu numer 3 nad którym już jest kolejna [...] zegary. Obok prac estetyzacyjnych prowadzone są zadania usprawniające ruch pociągów. Wymieniono już ok. 4 km torów, zamontowano tłumiące drgania maty wibroizolacyjne, wykonano odwodnienie i izolację konstrukcji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-zawarly-z-urzedem-marszalkowskim-wojewodztwa-lubelskiego-dwie-umowy-na-dofinansowanie-projektow-realizowanych-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-na-lata-2007-2013-1144

PKP Polskie Linie Kolejowe zawarły z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego dwie umowy na dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013

27.01.2011

. Całkowita wartość projektu wynosi 22 185 700,00 PLN . Wysokość dotacji to 14 947 160,75 PLN (82,2% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowanych projektu). W rezultacie realizacji projektu zostanie zm [...] Dofinansowanie dla projektów zostało przyznane w ramach Osi Priorytetowej V Transport, Działania 5.4. Transport kolejowy, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

2014/2015 RJ 2015/2016 W-wa Zachodnia - Gdańsk Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem pos [...] stolicy nad Bałtyk w 2,5 godz. Ostatnio była mowa o 3 godz.” sugeruje, że zapowiadane czasy przejazdu nie zostaną dotrzymane. Na konferencji prasowej Pan Minister mówił o przybliżonym czasie 2 godz. 45 minut [...] em prace w części torowej będą zakończone na całym odcinku od Warszawy do Gdyni w sierpniu 2014 r. 2. Cytat :„CMK to ma być jedyny odcinek w Polsce do­stosowany do prędkości eks­ploatacyjnej 200 km/h”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-wroclaw-poznan-rusza-modernizacja-za-800-mln-zl-1306

Linia Wrocław – Poznań, rusza modernizacja za 800 mln zł

24.05.2011

dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. -. budowa ekranów akustycznych, budowa dróg prostopadłych. W ramach zadania przeprowadzone zostaną [...] technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj [...] znajduje się na Liście Indywidualnych Programów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego POIiŚ pod nr 7.1- 4. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. (tj. budowa ekranów akustycznych, budowa drogi prostopadłej). W ramach zadania przeprowadzone zostaną [...] technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj [...] znajduje się na Liście Indywidualnych Programów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego POIiŚ pod nr 7.1- 4. www.pois.gov.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-gotowy-tor-na-estakadzie-perony-w-budowie-4104

Gorzów Wielkopolski – gotowy tor na estakadzie, perony w budowie

14.02.2019

– Gorzów Wielkopolski oraz w toru nr 2 na stacji Gorzów Wielkopolski. Na stacji Gorzów Wielkopolski gotowa jest nowa płyta żelbetowa (strop) pod peronami nr 1 i 2 oraz nad tunelem dworcowym, tzn. przejściem [...] przejściem z holu dworca na perony. Trwają prace na peronach nr 1 i 2. Przygotowywane jest wyposażenie, wiaty oraz oświetlenie. Równocześnie w obrębie stacji montowany jest tor bezpodsypkowy. Odprawa podróżnych [...] podróżnych w stronę Zielonej Góry odbywa się z czynnego peronu nr 4. Kontynuowane są prace w przejściu pod torami. Ściany w tunelu przygotowane są do wyłożenia płytkami ceramicznymi. Wykorzystany będzie odzyskany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

liczącym ponad 20km długości, prowadzone są prace na wszystkich trzech stacjach (Podłęże, Kłaj, Bochnia) i 2 szlakach (Podłęże-Kłaj i Kłaj-Bochnia). Na stacji Bochnia trwa budowa nowego przejścia podziemnego, [...] wyższy od istniejącego obiektu – będzie wysoki na 7,00 m i szeroki na 3,50 m (obecne wymiary to 3,80 m i 2,65 m) Zasadnicza poprawa nastąpi na wiadukcie w ciągu ul. Majora-Bacy, gdzie wiadukt zostanie podwyższony [...] obiekt w ciągu ul. Wygoda, pod którym odbywa się ruch wahadłowy pojazdów o wysokości nie większej niż 2,50 m będzie powiększony, tak że równocześnie będą mogły pod linią kolejową przejeżdżać samochody w obu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 100 rozjazdów, modernizacja 74,4 km sieci trakcyjnej, wykonanie 310 tys. m³ robót ziemnych, wbudowanie 102 tys. m³ kruszyw na warstwy [...] ochronne podtorza wbudowanie 177 tys. m³ tłucznia modernizacja 6 wiaduktów kolejowych, modernizacja 2 mostów kolejowych, modernizacja 6 przepustów, budowa 5 i modernizację 5 przejść poziemnych dla pieszych [...] wbudowanie 107 tys. m³ tłucznia modernizacja 11 wiaduktów, w tym 10 wiaduktów kolejowych, modernizacja 2 mostów kolejowych, modernizacja 13 przepustów, budowa 1 i modernizacja 8 przejść podziemnych dla pieszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-lcs-malbork-1035

Osiem ofert na LCS Malbork

18.11.2010

Malborku, liczącym ponad 50 km, obejmującym 2 odcinki: odcinek nr 1 - realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: granica LCS do stacji Malbork. odcinek nr 2 - realizacja robót budowlanych w obszarze [...] Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o., Wrocław. Zaoferowana cena: 1 088 790 092,21 PLN 2. Konsorcjum firm: Budimex SA, Warszawa; Tchas Polska Sp. z o.o., Eiffage Budownictwo Mitex S.A. Zaoferowana [...] (Czeschy); TRAKCE a.s., (Czechy); TRAKCE-TOR Sp. z o.o., Cieszyn. Zaoferowana cena: 1 038 719 468,29 PLN 4. Konsorcjum firm: OHL ZS a.s., (Czechy); Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie; ZUE S.A

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...24252627282930313233...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 281 do 290 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook