Wyniki wyszukiwania
bezpieczeństwa przyczynią się do zwiększenia efektywności kolei, usprawnienia procesów utrzymania i modernizacji. Skorzysta na tym każdy pasażer. Realizacja konkursu BRIK II zapewni też dodatkową stymulację
PRZECZYTAJco zwiększy przepustowość stacji Katowice, czyli więcej pociągów będzie mogło wyjechać na tory. Modernizacja katowickiego węzła kolejowego jest częścią wielkiej inwestycji realizowanej na odcinkach linii
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
Modernizacja tras kolejowych, budowa nowych obiektów i urządzeń sprzyja rozwojowi kolei. Dzięki inwestycjom wzrasta ranga transportu kolejowego oraz zainteresowanie podróżnych wygodnym i ekologicznym środkiem
PRZECZYTAJ2024 roku zwiększyliśmy dostępność do kolei w regionie . W ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” powstały nowe przystanki: Łódź Zarzew na linii łączącej
PRZECZYTAJZachodniej. Od 12 marca PLK SA rozpoczynają budowę nowych przystanków z "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Nowe obiekty zwiększa dostęp do kolei i ułatwią codzienne
PRZECZYTAJbudżetowych. Z Olsztynka do Olsztyna z nowych peronów W 2018 roku zakończył się pierwszy etap modernizacji linii z Olsztyna do Działdowa. Na 6 przebudowanych stacjach i przystankach oraz na nowym przystanku
PRZECZYTAJzakresie bezpieczeństwa ruchu pociągów w miejscach inwestycji oraz działania inwestycyjne , np. modernizacja torów, rozjazdów i przejazdów, nowe systemy ERTMS/ETCS. PLK od 2005 r. prowadzą kampanię Bezpieczny
PRZECZYTAJCentrum. Zwiększają się możliwości trasy nr 274 m.in. dzięki 14 mln zł, które PLK przeznaczyły na modernizację sieci trakcyjnej na szlaku Mietków - Imbramowice oraz wymianę urządzeń sterowania ruchem w Im
PRZECZYTAJwizytówek miasta i regionu łódzkiego. Nowy dworzec i tunel wpisują się w ogromny program przebudowy i modernizacji miasta, uwalniają duże obszary inwestycyjne w centrum oraz zwiększają rolę kolei w ruchu aglo
PRZECZYTAJLiczby: 12 307 – liczba przejazdów kolejowo-drogowych oraz przejść zarządzanych przez PLK 1400 – modernizację tylu przejazdów w latach 2012 – 2015 obejmuje program inwestycyjny PLK 241 – pieszych ucierpiało
PRZECZYTAJ