Wyniki wyszukiwania
projektu ze środków budżetowych pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” . Prace w Zachorzowie Kolonii o wartości 25,6 mln zł realizuje „INTOP Warszawa” Sp. z o.o. Za
PRZECZYTAJrealizowany w ramach inwestycji „Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Prace w systemie „projektuj i buduj” zaplanowano na lata 2019 – 2023. Inwestycja o wartości 314
PRZECZYTAJKorekta rozkładu zapewnia utrzymanie płynnego ruchu pociągów i przyjętych w rozkładzie czasów przejazdu. Na sieci kolejowej trwają największe od lat inwestycje. Toczą się roboty obejmujące wymianę kil
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”. - Podpisane umowy o dofinansowanie z POIiŚ są ważne dla zwiększenia komfortu
PRZECZYTAJPrace przygotowawcze, to I etap realizacji ważnego przedsięwzięcia inwestycyjnego PLK, które zapewni sprawniejszą komunikację w Małopolsce i w kraju. Etap ten obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej [...] stanowi istotny element projektowanego ”bursztynowego” transeuropejskiego korytarza transportowego. Etapy II i III planowane są do realizacji odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Zmodernizowana zostanie
PRZECZYTAJtunelu pod centrum miasta Budowa tunelu średnicowego to drugi etap projektu pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego”. Pierwszym etapem była budowa tunelu kolejowego na odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna
PRZECZYTAJNowa Rail Baltica za ponad 2 mld złotych
24.03.2015
zł Projekt pn. ,,Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa-Białystok-granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów-Zielonka Tłuszcz(Sadowne)" współfinansowany przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJPrzetarg na linię obwodową to kolejne, po rozpoczętej rozbudowie stacji Warszawa Gdańska i pracach na Moście Gdańskim przedsięwzięcie PLK, przygotowujące modernizację linii średnicowej. - PLK konsekwe
PRZECZYTAJnaturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
PRZECZYTAJmożna uniknąć, niespodziewanych sytuacji i dodatkowych zamknięć linii podczas robót. Podróżni na etapie prac nie będą zaskakiwani zmianami w kursowaniu pociągów. Pierwsze badania georadarem wykonano na
PRZECZYTAJ