• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-kolej-z-warszawy-do-krakowa-coraz-blizej-ertms-ects-poziomu-2-na-cmk-4380

Szybka kolej z Warszawy do Krakowa coraz bliżej – ERTMS/ECTS poziomu 2 na CMK

30.09.2019

realizowany w ramach inwestycji „Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Prace w systemie „projektuj i buduj” zaplanowano na lata 2019 – 2023. Inwestycja o wartości 314

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/32-mld-zl-dofinansowania-unijnego-na-przebudowe-weglowki-i-stacji-rzeszow-glowny-4053

3,2 mld zł dofinansowania unijnego na przebudowę Węglówki i stacji Rzeszów Główny

28.12.2018

„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”. - Podpisane umowy o dofinansowanie z POIiŚ są ważne dla zwiększenia komfortu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niedziela-2-wrzesnia-korekta-rozkladu-jazdy-3897

Niedziela 2 września korekta rozkładu jazdy

01.09.2018

Korekta rozkładu zapewnia utrzymanie płynnego ruchu pociągów i przyjętych w rozkładzie czasów przejazdu. Na sieci kolejowej trwają największe od lat inwestycje. Toczą się roboty obejmujące wymianę kil

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-2-oferty-na-prace-przygotowawcze-3632

„Podłęże – Piekiełko”. 2 oferty na prace przygotowawcze

20.02.2018

Prace przygotowawcze, to I etap realizacji ważnego przedsięwzięcia inwestycyjnego PLK, które zapewni sprawniejszą komunikację w Małopolsce i w kraju. Etap ten obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej [...] stanowi istotny element projektowanego ”bursztynowego” transeuropejskiego korytarza transportowego. Etapy II i III planowane są do realizacji odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Zmodernizowana zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-lodz-okolo-2-mld-zl-na-budowe-tunelu-srednicowego-3239

Kolej otwiera Łódź. Około 2 mld zł na budowę tunelu średnicowego

28.11.2016

tunelu pod centrum miasta Budowa tunelu średnicowego to drugi etap projektu pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego”. Pierwszym etapem była budowa tunelu kolejowego na odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-przetarg-na-linie-obwodowa-w-warszawie-czyli-drugi-etap-inwestycji-w-kolej-aglomeracyjna-wartych-2-mld-zl-2913

Rusza przetarg na linię obwodową w Warszawie, czyli drugi etap inwestycji w kolej aglomeracyjną wartych 2 mld zł

23.10.2015

Przetarg na linię obwodową to kolejne, po rozpoczętej rozbudowie stacji Warszawa Gdańska i pracach na Moście Gdańskim przedsięwzięcie PLK, przygotowujące modernizację linii średnicowej. - PLK konsekwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-rail-baltica-za-ponad-2-mld-zlotych-2755

Nowa Rail Baltica za ponad 2 mld złotych

24.03.2015

zł Projekt pn. ,,Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa-Białystok-granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów-Zielonka Tłuszcz(Sadowne)" współfinansowany przez Unię Europejską ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-umowy-podpisane-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-na-laczna-wartosc-prawie-2-mld-zl-1028

Trzy umowy podpisane na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem na łączną wartość prawie 2 mld zł

15.11.2010

naturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)

PRZECZYTAJ
/20-lecie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa

20-lecie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. brały udział w jego przygotowaniu. 2008 Wrzesień 2008 Zakończenie I etapu modernizacji linii kolejowej Warszawa - Łódź, na odcinku Skierniewice - Łódź Widzew. 2008 Maj 2008

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/georadary-na-kolei-siegaja-20-metrow-pod-tor-usprawnia-inwestycje-4649

Georadary na kolei sięgają 20 metrów pod tor – usprawnią inwestycje

30.04.2020

można uniknąć, niespodziewanych sytuacji i dodatkowych zamknięć linii podczas robót. Podróżni na etapie prac nie będą zaskakiwani zmianami w kursowaniu pociągów. Pierwsze badania georadarem wykonano na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook