Wyniki wyszukiwania
Grupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
przygotowana jest na najważniejszych stacjach węzłowych takich jak: Poznań, Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Gdańsk. Zapasowe wagony będą wykorzystywane przede wszystkim jako wzmocnienia w okresie wzmożonego
PRZECZYTAJSzybciej koleją z Warszawy do Wrocławia
19.11.2013
celem rewitalizacji trasy Częstochowa – Fosowskie jest skrócenie czasu podróży na trasie Warszawa – Wrocław do około 3 godz. i 30 min. Odnowione tory pozwolą na przyśpieszenie podróży do innych miast. Podróż
PRZECZYTAJPyskowice. Zaplanowano również prace w branżach automatyki kolejowej i elektroenergetyki. Linia Bytom – Wrocław na odcinku Paczyna - Toszek - Błotnica Strzelecka jest linią zelektryfikowaną, dwutorową, magistralną [...] Prace według założeń mają być przeprowadzone w 2014 roku. Wszystkie zaplanowane roboty na trasie Wrocław – Opole – Katowice pozwolą na skrócenie czasu przejazdu do ok. 2 godzin. Pociągi między Wrocławiem
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
26.11.2014
działających na dworcach: Gdańsk Główny, Gdynia Główna, Katowice, Kraków Główny, Poznań Główny, Wrocław Główny oraz Warszawa Centralna i Wschodnia. Biura czynne są codziennie w godzinach 7.00-21.00). [...] wzmożonego ruchu pasażerskiego. Czasy przejazdu od 14 grudnia 2014: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Warszawa – Łódź 1h26min Zapraszamy
PRZECZYTAJusprawnia połączenia na osi wschód – zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą nowe możliwości
PRZECZYTAJSzacowany całkowity koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II, odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez UE z Funduszu Spójności [...] niewielki zakres realizowanego obecnie projektu Polskich Linii Kolejowych na linii do Poznania - odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego. Poza torami i siecią trakcyjną oraz urządzeniami sterowania
PRZECZYTAJobsługujący inne relacje dalekobieżne będą mogli wprowadzać nowe połączenia np. Kraków – Częstochowa – Wrocław. Koszt wszystkich robót przekracza pół miliarda złotych. Zakończenie prac zaplanowane jest na koniec
PRZECZYTAJgranicznego Gorlitz – Zgorzelec, a następnie przez najważniejsze ośrodki na południu Polski: Legnicę, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę, do Lwowa i Kijowa. Podwyższenie
PRZECZYTAJkolejowa E 30 to część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna przez Wrocław, Opole, Katowice, Kraków, Medykę i Lwów do Kijowa. Polski odcinek tej linii liczy 677 km i łączy
PRZECZYTAJKraków Towarowy, to część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna przez Wrocław, Opole, Katowice, Kraków, Medykę i Lwów do Kijowa. Polski odcinek tej linii liczy 677 km i łączy
PRZECZYTAJ