Wyniki wyszukiwania
podpisano umowę z wykonawcą prac – firmą SARINŻ Sp. z o.o. Łączny koszt budowy trzech tuneli to 32 mln zł. Poza tunelami, prace obejmą również budowę niezbędnego układu komunikacyjnego, w tym drogi dojścia
PRZECZYTAJw Poznaniu Sp. z o.o. Zakończenie prac planowane jest w czerwcu 2026 r. Wartość inwestycji to 40,4 mln zł netto, w tym dofinansowanie unijne w wysokości do 100 proc. w ramach Krajowego Programu Odbudowy [...] wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. W 2021 r. PLK S.A. za 23 mln zł netto wymieniły szyny i podkłady (12 km toru) oraz zabudowały blokadę liniową na odcinku linii nr
PRZECZYTAJNowy most powstał w sąsiedztwie dotychczasowej, jednotorowej przeprawy, która została wyłączona z eksploatacji i częściowo rozebrana. Prace uwzględniały zalecenia konserwatora zabytków, zgodnie z któr
PRZECZYTAJPLK SA rozbudowały peron numer 1 na stacji w Kielcach. Nowa konstrukcja została podwyższona i znacznie powiększona. Miejsce w którym zatrzymują się pociągi wydłużono do 460 metrów długości (wcześniej
PRZECZYTAJparkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na ich budowę to 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowy w dziewięciu lokalizacjach, w dwudziestu trzech miejscach postępują prace
PRZECZYTAJKobylnicy za ok. 40 mln zł (netto) przy współpracy ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu i gminą Swarzędz. Na budowę wiaduktu kolejowego zarządca infrastruktury przeznaczył blisko 21 mln zł (netto) przy udziale [...] bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 268 mln zł (netto) z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJWojewódzkich w Katowicach i firmą Nowak Mosty Sp. z o.o. Wartość inwestycji to ponad 19 mln zł netto, w tym udział PLK to 4,8 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJSzczegółowy harmonogram prac zostanie przygotowany przez wykonawcę. Roboty w Hajnówce o wartości 32 mln zł netto będą realizowane w ramach projektu „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości
PRZECZYTAJprzepustowości linii kolejowych – etap I” z Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększenia Odporności ok. 18,5 mln zł (netto). Inwestycję zrealizuje Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Sp. z o.o. Rozpoczęcie robót budowlanych
PRZECZYTAJkolejowej” we współpracy z Urzędem Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość zadania to 9,7 mln zł netto, w tym udział PLK SA to ok. 4,9 mln zł ze środków budżetowych. Większe bezpieczeństwo w Dąbrowie Górniczej, w Gołonogu
PRZECZYTAJ