Wyniki wyszukiwania
to efekt „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025”. Celem programu jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJgo i umożliwi pasażerom dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Środki zostaną wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie
PRZECZYTAJinstytucją zarządzającą, pośredniczącą, wdrażającą oraz przedsiębiorcami i beneficjentem – PLK S.A. Celem współpracy z Rynkiem w ramach forum jest wypracowanie wspólnego stanowiska wszystkich podmiotów,
PRZECZYTAJw ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025”. Celem programu jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJa zakończenie umowy – na I kw. 2025 r. Lepszy dostęp do kolei dzięki „Programowi Przystankowemu” Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025” jest prze
PRZECZYTAJwanej ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Celem projektu jest m.in. likwidacja barier architektonicznych oraz poprawa komfortu podróżnych. Projekt
PRZECZYTAJA. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd
PRZECZYTAJA. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd
PRZECZYTAJwpisuje się w realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt poprawy bezpieczeństwa. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują ten program
PRZECZYTAJMiliony na lepsze podróże w lubuskim
20.12.2018
Lubuskiego wyniesie 7,5 mln zł. Pozostała kwota będzie z Funduszu Kolejowego i środków własnych PLK. Celem projektu jest przygotowanie optymalnego wariantu rewitalizacji trasy z Krzyża do Gorzowa Wielkopolskiego
PRZECZYTAJ