Wyniki wyszukiwania
Zamontowane zostały ławki. Ustawiono słupy oświetleniowe, oznakowanie i gabloty informacyjne. Obecnie montowane są wiaty. Do wykonania pozostało ogrodzenie oraz drogi dojścia do przystanku. Oświetlenie LED na
PRZECZYTAJrozjazdów i 1070 przejazdów kolejowo-drogowych. Na wyremontowanych liniach zarządca infrastruktury montuje nowoczesne urządzenia sterowania ruchem, które bezpośrednio podnoszą poziom bezpieczeństwa. PKP S
PRZECZYTAJwyposażane w wiaty i ławki. Wygodne i bezpieczne korzystanie umożliwia m.in. nowe oświetlenie. Montowane jest czytelne oznakowanie oraz informacja o rozkładzie w gablotach informacyjnych. Dojścia zaplanowano
PRZECZYTAJPerony w Zielonej Górze z nowymi wiatami
15.03.2019
Wiaty będą estetyczne i wytrzymałe. Konstrukcja jest ze stali, a zadaszenie w jednej trzeciej szklane. Konstrukcje już widać na dojściu do peronu nr 3. Wykonawca ustawił ważące kilkaset kilogramów pod
PRZECZYTAJwsiadanie i wysiadanie z pociągu. Wieczorem jasne oświetlenie zapewnia bezpieczny dostęp do wagonów. Montowana jest wiata oraz ławki. W gablotach są informacje i rozkłady jazdy. Przed dworcem w miejscu torowiska [...] pracują maszyny . Na specjalnie przygotowanym terenie ustawiane są ścianki peronu. Stopniowo będą montowane kolejne elementy nawierzchni, oświetlenie i ławki. Ułożony zostanie tor. Równocześnie wykonawca [...] cięższych składów. Na wiadukcie kolejowym nad ul. Diamentową oraz moście kolejowym nad Bystrzycą montowane są kolejne elementy przepraw. Na wiadukcie nad ul. Droga Męczenników Majdanka szykowane jest miejsce
PRZECZYTAJposzczególne wagony. Ułatwi to podróżnym korzystanie z pociągów. Od końca czerwca na stacji sukcesywnie montowane są nowe oznaczenia z docelową numeracją. Ustawionych zostanie ponad 300 tablic m.in. z numerami
PRZECZYTAJpodróże, ale także wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Równolegle z budową nowych torów montowane są nowoczesne systemy sterowania, które zapewniają m.in. sprawny przejazd większej liczby pociągów
PRZECZYTAJkonstrukcja nowej części przejścia podziemnego. W tunelu kończą się prace. Układane są granitowe płyty, montowane jest oświetlenie. Dłuższe o ponad 200 m przejście prowadzi pod stacją z nowego peronu. Będzie dogodne
PRZECZYTAJłącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego sprzętu, montowane są ważące po kilkaset kilogramów podpory, które będą podtrzymywały nowoczesny łącznik. Postępują
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury montuje na peronach windy, ruchome schody, pochylnie i podjazdy, np. na stacji w Gliwicach i Jeleniej Górze, na nowych przystankach w Krakowie. Na peronach montowane są antypoślizgowe
PRZECZYTAJ