• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy minuta. Rezultatów: 793, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warka-miasto-nowy-przystanek-lepszy-dostep-do-kolei-6767

Warka Miasto – nowy przystanek lepszy dostęp do kolei

10.03.2022

powszednie i weekendy. To składy w kierunku Warszawy i Radomia. Przejazd do Radomia Głównego zajmie do 45 minut, a do Warszawy Zachodniej około godzinę. Na nowym przystanku są dwa jednokrawędziowe perony o długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-grudniu-pociagiem-z-plocka-brodnicy-grudziadza-do-trojmiasta-6300

W grudniu pociągiem z Płocka, Brodnicy, Grudziądza do Trójmiasta

28.10.2021

pociągów pasażerskich wzrosła do 100 km/h, co skróciło czas podróży pomiędzy miastami o około 10 minut. Sprawniejsze są także przejazdy składów towarowych z wagonami – cysternami do rafinerii PKN Orlen

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-studnisk-pociagiem-do-zgorzelca-i-lubania-postepy-w-budowie-nowego-przystanku-10709

Ze Studnisk pociągiem do Zgorzelca i Lubania - postępy w budowie nowego przystanku

09.05.2025

droga łącząca Studniska Górne i Studniska Dolne. W grudniu z peronu do Zgorzelca dojedziemy w ok. 15 minut, do Lubania w ok. 20. Obiekt będzie dostępny dla wszystkich podróżnych. Obok schodów zaplanowano również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-toru-dojazdowego-od-stacji-swidnik-do-terminalu-portu-lotniczego-lublin-sa-w-swidniku-wraz-z-infrastruktura-towarzyszaca-1424

Budowa toru dojazdowego od stacji Świdnik do terminalu Portu Lotniczego Lublin S.A. w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

08.09.2011

połączenia kolejowego do Portu Lotniczego, a także skrócenie czasu dojazdu do lotniska o około 15 minut w stosunku do transportu samochodowego. Realizacja robót budowlanych nastąpi po opracowaniu dokumentacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-modernizacja-16-obiektow-inzynieryjnych-2929

CMK - modernizacja 16 obiektów inżynieryjnych

09.11.2015

Wrocławia (3h 28 min). Ponadto dzięki zaplanowanym na 2016 r. modernizacjom podróż będzie jeszcze o kilka minut krótsza. Zarządca infrastruktury wyremontuje 16 obiektów inżynieryjnych na Centralnej Magistrali Kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

Polskich Linii Kolejowych będzie skrócenie przejazdu z Krakowa do Rzeszowa do około 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin. Informacje dla mediów: Dorota

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-przyspieszenie-w-wielkopolsce-1988

Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce

26.07.2013

Podróż z Poznania do Gniezna skróci się o 20 minut. To efekt prac przeprowadzonych w 2012 i 2013 r. Wymieniono m.in. rozjazdy na stacji Pierzyska, wykonano regulację obydwu torów o łącznej długości ok

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-miedzy-wroclawiem-a-walbrzychem-podpisanie-umowy-na-modernizacje-linii-274-784

Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274

28.06.2010

pociągiem osobowym między Jaworzyną Śląską, a Ibramowicami wynosi 24 minuty, zaś po remoncie wyniesie 13 minut. Kontrakt o wartości 27,19 mln zł netto zrealizuje Konsorcjum VTS-Linia. Umowę w tej sprawie podpisali:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzki-wezel-kolejowy-bedzie-obslugiwal-koleje-duzych-predkosci-719

Łódzki Węzeł Kolejowy będzie obsługiwał koleje dużych prędkości

01.03.2010

Warszawy przez Łódź do Poznania i Wrocławia. Czas przejazdu z Warszawy do Łodzi skróci się do 35 minut, a z Łodzi do Poznania i Wrocławia do 1 godziny. Obecnie trwają postępowania przetargowe na wybór

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-katowice-gliwice-2713

Szybciej na trasie Katowice - Gliwice

28.01.2015

na trasie Katowice - Gliwice trwała 40 min. Po zakończeniu wszystkich prac skróci się do około 30 minut. Polskie Linie Kolejowe zmodernizowały wcześniej perony na stacji Zabrze, a obecnie rozpoczną się

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 793.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook