• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

Katowic do Gliwic najszybsze pociągi pokonują w 25 minut, a składy regionalne w ok. 32 minuty. W ciągu doby na trasie Katowice – Gliwice – Katowice kursuje prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-z-krakowa-pod-giewont-3078

Krótsze podróże z Krakowa pod Giewont

25.05.2016

zgodnie z projektem PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., powstanie nowy około 700 m odcinek torów, w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha Beskidzka – Chabówka. Oprócz torowiska wybudowany zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miasto-gdynia-ograniczy-podroze-koleja-5399

Miasto Gdynia ograniczy podróże koleją

16.02.2021

jakie nowy projekt miejski wprowadza dla rozwoju kolei. W ramach projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto”, PLK zaplanowały m. in. przebudowę istniejących stacji oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ustalenia-w-sprawie-przebudowy-wezla-karwiny-w-gdyni-5918

Ustalenia w sprawie przebudowy Węzła Karwiny w Gdyni

14.07.2021

Koleją Metropolitarną. Nowe możliwości kolei na Pomorzu W ramach projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto”, PLK zaplanowały m.in. przebudowę istniejących stacji oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-wygodniejsza-podroz-koleja-z-gdyni-do-slupska-2799

Krótsza i wygodniejsza podróż koleją z Gdyni do Słupska

21.05.2015

modernizacji linii kolejowej ze Słupska do Gdyni. PLK zaplanowały, że inwestycja zostanie zrealizowana w ciągu 4 – 5 lat. Jej głównym celem będzie skrócenie czasu przejazdu dzięki podwyższeniu maksymalnej prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-gdynia-jesienno-zimowe-prace-na-trojmiejskim-odcinku-magistrali-1825

Modernizacja trasy Warszawa – Gdynia. Jesienno-zimowe prace na trójmiejskim odcinku magistrali

18.01.2013

oddane dwa podziemne przejścia dla pieszych: budowane od podstaw przejście w ciągu ulicy Chopina oraz modernizowane przejście w ciągu ulicy Monte Cassino. Zakończy się również przebudowa wiaty peronowej. Na [...] przebudowa podziemnego przejścia dla pieszych. W Gdańsku Południowym trwa przebudowa przejazdu w ciągu ul. Sandomierskiej oraz budowa przejścia podziemnego dla pieszych. Na stacji Gdańsk Główny również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-przewozy-do-portu-w-gdansku-zapewni-wiadukt-nad-torami-5591

Sprawniejsze przewozy do portu w Gdańsku zapewni wiadukt nad torami

13.04.2021

Ponad 100-metrowy wiadukt z dwoma pasami ruchu i chodnikiem zastąpi przejazd kolejowo-drogowy w ciągu ul. Ku Ujściu pomiędzy stacjami Gdańsk Port Północny i Gdańsk Kanał Kaszubski. Bezkolizyjne skrzyżowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/towary-jada-po-nowych-torach-do-portow-w-gdansku-i-gdyni-6110

Towary jadą po nowych torach do portów w Gdańsku i Gdyni

10.09.2021

oraz tory i rozjazdy w kierunku nabrzeży Basenu Górniczego. Gotowe są podpory wiaduktu drogowego w ciągu ul. Ku Ujściu. Zabudowana została konstrukcja stalowa i zabetonowano ustrój nośny obiektu. Budowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-transportu-ladunkow-koleja-do-portu-w-gdansku-10446

Nowe możliwości transportu ładunków koleją do portu w Gdańsku

22.01.2025

227, 249 i 722). Sprawną i bezpieczną komunikację kolejową oraz drogową zapewnia wiadukt drogowy w ciągu ul. Ku Ujściu. Rozbudowa Lokalnego Centrum Sterowania Gdańsk Port Północny i budowa nastawni na stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/towary-jada-po-torach-do-portu-w-gdansku-sprawniej-i-szybciej-7733

Towary jadą po torach do portu w Gdańsku sprawniej i szybciej

30.11.2022

722). Sprawną i bezpieczną komunikację kolejową oraz drogową zapewniła budowa wiaduktu drogowego w ciągu ul. Ku Ujściu. Kierowcy korzystają z tego rozwiązania od grudnia 2021 r. Przebudowano 3 mosty oraz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook