Wyniki wyszukiwania
zwykle dostrzegają urzędnicy i eksperci, czyli wynikające z obecności Polski w UE lepsze warunki prowadzenia biznesu i wzrost gospodarczy. Liczą się konkrety. Bo przecież umowa o dofinansowanie projektu „Prace
PRZECZYTAJna linii Lublin – Warszawa. W Otwocku mieszkańcy korzystają z uzyskanych już efektów inwestycji. Prowadzona przebudowa przyniesie kolejne udogodnienia – powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJwszystkim podróżnym m.in. dzięki windom, systemowi informacji pasażerskiej, ścieżkom naprowadzającym. Prowadzone są równocześnie prace wewnątrz nisz . Pracownicy uzupełniają ubytki i spoiny oraz montują instalacje
PRZECZYTAJbudynek. Następnie nad przygotowanym tunelem dla pieszych ułożone będą tory. Zakończy się także, prowadzona obecnie, budowa peronu nr 2. Finał prac zaplanowano na 3 kwartał br. Przedłużenie przejścia, u
PRZECZYTAJWartość umowy 267,6 mln zł netto. Dofinansowanie UE 85 proc. Czas realizacji 21 miesięcy. Prace będą prowadzone w formule „projektuj i buduj” w latach 2017-2019. Wykonawcą zadania jest TORPOL S.A. KPK dla Warmii
PRZECZYTAJNowoczesne Lokalne Centra Sterowania (LCS) w Koninie, Kutnie i Łowiczu umożliwią sprawne i bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów między Warszawą a Poznaniem. Przebudowa zwiększy możliwości linii i pozwoli na lepsze
PRZECZYTAJz ul. Zawiszy. Przebudowa i terminy robót na obiektach będą ustalone z miastem. Rozbiórki będą prowadzone weekendami, by ograniczyć maksymalnie zmiany w ruchu drogowym. Między stacją Warszawa Gdańska –
PRZECZYTAJPrzebudowany układ torów na stacji, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem usprawniają prowadzenie pociągów. Na stacji jest również ciszej, gdyż zmniejszył się poziom drgań i hałasu dzięki ułożeniu
PRZECZYTAJCzerwcowa korekta rozkładu jazdy
09.06.2016
, które w przypadku usterek dbają o sprawny przejazd pociągów. Wykonawca prac jest zobowiązany prowadzić roboty ze szczególnym uwzględnieniem czasu przejazdu pociągów, a zadania wymagające dłuższych prac
PRZECZYTAJspokojne przejść przez system bezpiecznych dojść 3. Utrzymuj kontakt z przewodnikiem grupy, który prowadzi na perony 4. Słuchaj poleceń organizatorów dotyczących, bezpieczeństwa, przechodzenia i zachowania
PRZECZYTAJ