Wyniki wyszukiwania
potrzebnych środków finansowych. Zawarcie umowy kończy pewien etap przygotowań, ale jest jednocześnie początkiem realizacji tej inwestycji. Kolejnym krokiem będzie wybór wykonawcy, który jeszcze w tym roku rozpocznie
PRZECZYTAJprojektowaniu tego połączenia. Termin zakończenia inwestycji Warszawa – Lublin przewidziany był na początku 2020 roku. Ze względu na zejście z budowy głównego wykonawcy prac w 2018 roku ostateczny termin
PRZECZYTAJKontynuowane są prace po zachodniej stronie stacji. Układane są szyny i tłuczeń. Planuje się, że na początku listopada prace przeniosą się na drugą stronę stacji. Jeszcze w tym roku pasażerowie skorzystają
PRZECZYTAJokładzin na ścianach, - ponad 4 tys. m² ścian szklanych, - ponad 37 tys. m² sufitów podwieszanych, - od początku istnienia budowy wydano prawie 10 000 przepustek dla pracowników. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJ- Przekazany do konsultacji Krajowy Program Kolejowy, obiecujący początek działalności lotniska w Szymanach, budowa kanału przez Mierzeję Wiślaną oraz programy budowy dróg zapewnią zdecydowaną poprawę
PRZECZYTAJlinii kolejowej E 30, która jest fragmentem międzynarodowego korytarza transportowego. Ma on swój początek Dreźnie, dalej biegnie na wschód do przejścia granicznego Gorlitz – Zgorzelec, a następnie przez
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
Radomiu nie trzeba budować dworca. Już jest odnowiony. W grudniu PLK podpisała natomiast umowę i od początku 2015 roku trwa modernizacja stacji Radom. W pierwszym kwartale 2015 roku Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJobsługującego przewozy kontenerów i naczep przez regularne połączenia kolejowe. Port Gdynia jest początkiem korytarza transportowego Bałtyk – Adriatyk, jednego z kilku kluczowych korytarzy całej Unii Eu
PRZECZYTAJgodzin przez nieostrożność kierowców i pieszych dochodzi na nich do wypadku lub kolizji. Łącznie od początku tego roku odnotowano 53 takie zdarzenia, w których śmierć poniosło 10 osób, a 7 zostało ciężko rannych
PRZECZYTAJpolegające na zgromadzeniu odpowiedniej ilości materiałów i sprzętu. W ramach tych działań, z początkiem września, zamknięto tor nr 1 oraz wybudowano skarpę pod rozjazdy. Na szlaku kolejowym Prabuty –
PRZECZYTAJ