Wyniki wyszukiwania
windy. W miejscowości znacząco zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. W miejscu przejazdu budowany jest wiadukt kolejowy. Aktualnie powstaje żelbetowa konstrukcja obiektu. Na odcinek
PRZECZYTAJwagonów. Montowana jest wiata oraz ławki. W gablotach są informacje i rozkłady jazdy. Przed dworcem w miejscu torowiska pracują maszyny . Na specjalnie przygotowanym terenie ustawiane są ścianki peronu. Stopniowo
PRZECZYTAJin. podpory będą wzmocnione żelbetowym płaszczem. Wykonawca rozebrał już konstrukcję przeprawy w miejscu jednego toru. Zabezpieczane są wykopy. Zaczęły się prace przy podporach. Przebudowa wiaduktów kolejowych
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego. W pierwszej kolejności wyburzony zostanie jeden segment przejścia. W jego miejscu będzie wybudowany nowy segment umożliwiający montaż windy i schodów na nowy peron nr 3. Budowa dojścia
PRZECZYTAJjeździć w stronę Szczecińskiego Portu Centralnego. Od 7 września wykonawca pracuje na peronie nr 1 w miejscu, gdzie będzie nowa wiata. Na czas prac peron nr 1 jest częściowo wyłączony z obsługi pasażerskiej
PRZECZYTAJNowa stacja Hel na wakacje
15.04.2015
na stacji Hel także układ torów. Jeden z peronów zostanie przesunięty, co umożliwi budowę w jego miejscu nowego toru o długości ponad 1200 metrów. Dzięki temu pasażerowie będą mogli korzystać nie z trzech
PRZECZYTAJKraków – nowoczesna kolej z historią
29.09.2021
centrum Krakowa powstają dodatkowe tory kolejowe. By znaleźć dla nich miejsce usunięto nasyp, w jego miejscu budowane są estakady oraz powiększane wiadukty. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku
PRZECZYTAJzdemontowała 10 kilometrów starego toru między stacjami Zamość Szopinek a Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podkłady i szyny. Do końca tygodnia PUN wykona prace na ostatnim 2,5-kilometrowym odcinku
PRZECZYTAJdziałań przy przejściu podziemnym. Jedna z konstrukcji odciążających została zdemontowana. W jej miejscu wykonawca buduje docelową obudowę przejścia. Pociągi jadą tuż obok pracujących robotników po drugim
PRZECZYTAJZatorem a Spytkowicami. Dzięki naprawie stalowej konstrukcji znikną ograniczenia prędkości w tym miejscu, a pociągi będą mogły pokonywać przeprawę z prędkością do 100 km/h. To największe z wielu zadań,
PRZECZYTAJ